[#]apcoh

Cypisek

A może by tak Discorda ktoś zrobił?
Nie wiem kto, może Adam?
IRC już praktycznie też nie żyje.

Arnold Ziffel

Cypisek <cyp...@rumcajs.pl> wrote:

> A może by tak Discorda ktoś zrobił?
> Nie wiem kto, może Adam?
> IRC już praktycznie też nie żyje.

Tylko kto by tam siedział... my sami? Tak intymnie?

IRC żyje, pirc.pl :)

--
Obok drzewa stoi słoń. Na wysokiej gałęzi siedzą sobie dwie mrówki i
nabijają się ze słonia:

Cypisek

Arnold Ziffel:

> Tylko kto by tam siedział... my sami? Tak intymnie?

Why not? ;)

> IRC żyje, pirc.pl :)

A jak tam z frekwencją?

Cypisek

> A jak tam z frekwencją?

Pierwszy z brzegu "apcohowaty" kanał/server Discorda:
•392 online •2305 członków

Arnold Ziffel

> Why not? ;)

Nieswojo tak ;)

> A jak tam z frekwencją?

Na #apcoh pusto :D

--
Na egzaminie koncowym z anatomii w akademii medycznej profesor zadaje
studentce wydzialu lekarskiego pytanie:

Arnold Ziffel

> Pierwszy z brzegu "apcohowaty" kanał/server Discorda:
> o392 online o2305 członków

Który?

--
- Panie doktorze, mam dopiero czterdzieści lat i już jestem zupełnie
łysy.

sumar

Cypisek:

> A może by tak Discorda ktoś zrobił?
> Nie wiem kto, może Adam?
> IRC już praktycznie też nie żyje.

załużmy grupę na facebooku, będzie na czasie

Arnold Ziffel

Nie ma mnie w tym dziele szatana... ale będzie nawet ontopicowo, bo
facebook skutecznie hakuje mózgi.

--
Leci mucha, aż tu nagle wpada na drzewo i spada na ziemię. Po chwili
wstaje, otrzepuje się i mówi:

Cypisek

Arnold Ziffel:

> Który?

https://discord.com/invite/zaufana

Cypisek

Arnold Ziffel:

> Nie ma mnie w tym dziele szatana... ale będzie nawet ontopicowo, bo
> facebook skutecznie hakuje mózgi.

A co tam się kórva dzieye...
https://pl.wikipedia.org/wiki/Cyberseks

Cypisek

Arnold Ziffel:

> Nie ma mnie w tym dziele szatana... ale będzie nawet ontopicowo, bo
> facebook skutecznie hakuje mózgi.

Btw, gdzie w przestrzeni znajduje się Szatan? Bo wg Czarnych Binarów "na dole",
znaczy w Piekle. A Szanowny Pan Bóg "u góry", czyli w Niebie. :-)
I wszystko jasne. :-)))
Chociaż ostatnio widziałem w TVPiS, jak jeden z Naczelnych Czarnych Watykańskich
Binarów stwierdził był, że pośrodku jest jeszcze "Czyściec", który to konkretnie
znajduje się tutaj, czyli na Ziemi. :-D

Na szczęście jednak nie żyjemy już w Średniowieczu. ;-)

https://podroze-astralne.pl/wielowymiarowosc/
https://ug.edu.pl/news/pl/4488/mechanika-kwantowa-jako-jedno-z-najbardziej-wartosciowych-odkryc-ludzkosci

Arnold Ziffel

> https://discord.com/invite/zaufana

"1. Traktuj innych z szacunkiem. To nie miejsce na seksizm, rasizm i
dyskryminację."

Bla, bla, bla... kolejni durnie.

--
Słonia obleciały komary. On chcąc się uwolnić wlazł do rzeki. Wszystkie
komary poleciały do góry, poza jednym.

Arnold Ziffel

Cypisek <cyp...@rumcajs.pl> wrote:

> Btw, gdzie w przestrzeni znajduje się Szatan? Bo wg Czarnych Binarów "na dole",
> znaczy w Piekle. A Szanowny Pan Bóg "u góry", czyli w Niebie. :-)
> I wszystko jasne. :-)))

W głowie, tak samo jak pambuk.

> Chociaż ostatnio widziałem w TVPiS, jak jeden z Naczelnych Czarnych Watykańskich
> Binarów stwierdził był, że pośrodku jest jeszcze "Czyściec", który to konkretnie
> znajduje się tutaj, czyli na Ziemi. :-D

Podumał, podumał i tak mu wyszło, co poradzisz :)

--
Egipskie rekiny widziały już naprawdę sporo, ale ruskich ze słowami :
"O! Delfiny!" boją się do dzisiaj.

Cypisek

Arnold Ziffel:

> "1. Traktuj innych z szacunkiem. To nie miejsce na seksizm, rasizm i
> dyskryminację."
>
> Bla, bla, bla... kolejni durnie.

A tam, bardzo fajne miejsce, znajomy postawił.
Dowiedziałem się np., że Naczelni Obrońcy Polskiego Internetu CERT chlajo i
arbuzujo na dyżurach w pracy, do tego chlajo też w UKE, a jak jeden wk.. się na
drugiego, to zaraz straszom siem milicjom i prokuraturom.
Svirkowanie długości 13cm raczej na public oficjalnie nie przejdzie - to raczej
prędzej na (c)fellow.pl - no ale przy okazji nie przejdzie również np.
piechowanie i spożywanie kópy.
Ogólnie jest gites. :-)

Cypisek

Arnold Ziffel:

> W głowie, tak samo jak pambuk.

> Podumał, podumał i tak mu wyszło, co poradzisz :)

Ano nic.
Czas spać.

Arnold Ziffel

> A tam, bardzo fajne miejsce, znajomy postawił.

Zawsze jak widzę takie "codes of conduct" to rzygać mi się chce, bo wiem,
że komuś myli się rola administratora / moderatora z rolą cenzora.

> Dowiedziałem się np., że Naczelni Obrońcy Polskiego Internetu CERT chlajo i
> arbuzujo na dyżurach w pracy, do tego chlajo też w UKE, a jak jeden wk.. się na
> drugiego, to zaraz straszom siem milicjom i prokuraturom.

A niech chlają na zdrowie :) Może w końcu te internety padną i będzie
dobrze.

--
Laska do gościa w klubie:
- Cześć, czym przyjechałeś?

Cypisek

Arnold Ziffel:

> A niech chlają na zdrowie :) Może w końcu te internety padną i będzie
> dobrze.

I na czym wtedy będziesz zarabiać? Na firmware do lodówek, pralek i mikrofalówek? ;)

Arnold Ziffel

> I na czym wtedy będziesz zarabiać? Na firmware do lodówek, pralek i mikrofalówek? ;)

Nie wiem, ale pewnie będę szczęśliwszy.

--
- Skad wracasz taki wesoly?
- Z dworca, odprowadzalem tesciowa...

Cypisek

Arnold Ziffel:

> Nie wiem, ale pewnie będę szczęśliwszy.

W takim razie powodzenia i dużo szczęścia życzę. :-)

jn

> Zawsze jak widzę takie "codes of conduct" to rzygać mi się chce, bo wiem,
> że komuś myli się rola administratora / moderatora z rolą cenzora.

Moderacja to nie cenzura?
https://pl.wikipedia.org/wiki/System_moderacji

https://pl.wikipedia.org/wiki/Cenzura

1634Racine

jn w news:u8m4e1$bah$1$p...@news.chmurka.net
> Moderacja to nie cenzura?

oczywiscie, ze cenzura.
mozna sobie - w tzw. ramach rozwazan nad sensem takiej formy cenzury -
podyskutowac nad losem alt.pl.comp.os.hacking gdyby kiedys grupa byla
moderowana...

Klakier

1634Racine:
Zapewne również by jej dzisiaj nie było, jak i większości grup. Usenet obecnie
pozostał już tylko sławojką dla kilku starych trolliniarskich politruków ;)

Arnold Ziffel

jn <j...@mail.invalid> wrote:

> Moderacja to nie cenzura?

No właśnie. A często moderator myli swoją rolę z rolą cenzora.

--
- Szeregowy, dlaczego macie niewypastowane buty?!
- Ch*j to pana obchodzi, panie sierżancie!