MERA-400 i "złośliwe" zabezpieczenie a'la DRM

1 view

Arnold Ziffel

Może znaliście. Ja dopiero poznałem. Matko boska, głowa mnie rozbolała.
I to taka technologia tyle lat temu XD

https://mera400.pl/Najwi%C4%99ksza_tajemnica_CROOK-a
https://mera400.pl/DRM_w_systemie_operacyjnym_CROOK-5

--
Skarbie, jestem w pracy. Jedzenie jest na kuchence, musisz tylko podpalić,
gaz jest już odkręcony. Buziaki.

Cypisek

Arnold Ziffel:
> Może znaliście. Ja dopiero poznałem. Matko boska, głowa mnie rozbolała.
> [...]

Ty to masz problemy.. ;)
Ja właśnie próbuję zbackupować sobie film z (legalnie) opłaconego serwisu i
również jakoś średnio mi to idzie.

Miałeś może do czynienia z czymś takim?:

Key system: com.widevine.alpha
Security level: L3

Jeden stream już testowo zbackupowałem, ale zacryptowany.

Arnold Ziffel

Cypisek <cyp...@rumcajs.pl> wrote:

> [...]
> również jakoś średnio mi to idzie.
>
> Miałeś może do czynienia z czymś takim?:

W życiu -- na torrentach nie ma takich zabezpieczeń ;)

--
Idą dwie mrówki przez pustynię.
Jedna niesie lufcik i mówi:

Cypisek

Arnold Ziffel:

> W życiu -- na torrentach nie ma takich zabezpieczeń ;)

Z torrentami, szczególnie w kontekście polskich produkcji, to ja bym raczej
uważał.. ;)

Niby coś jest, sprawczę później czy działa:
https://github.com/WHTJEON/widevine-dl

Arnold Ziffel

Cypisek <cyp...@rumcajs.pl> wrote:

> Z torrentami, szczególnie w kontekście polskich produkcji, to ja bym
> raczej uważał.. ;)

No więc uważam ;)

--
Leci mucha, aż tu nagle wpada na drzewo i spada na ziemię. Po chwili
wstaje, otrzepuje się i mówi: