Auschwitz Commander

Klakier

Pamięta o tym kto jeszcze? Bo widzę, że Bracia Stepanowcy próbowali całkiem
niedawno odświeżyć pomysł:
https://www.tvp.info/39706539/makabryczna-gra-komputerowa-o-auschwitz-prokuratura-wszczela-sledztwo

Czy to aby nie był pomysł Wieśków FlopKopiejków z Grzybowskiej pierwotnie? Coś
mi tak świta.. ;-)
Tak sobie wspominam, bo takie Simsy na kodzie CyberWieśka z soundtrackiem typu
Hausvitz[1] to mógłby być obecnie prawdziwy światowy hicior! ;D
I Wujek Sam Józio-Bestyisky ubawiłby się pewno świetnie, gdyby teraz dostał od
Grzybków w prezencie. ;-)

https://www.sadistic.pl/housewitz-2005-vt101388,15.htm

Arnold Ziffel

Klakier <garg...@papasmerf.pl> wrote:

> Pamięta o tym kto jeszcze? Bo widzę, że Bracia Stepanowcy próbowali całkiem
> niedawno odświeżyć pomysł:
> https://www.tvp.info/39706539/makabryczna-gra-komputerowa-o-auschwitz-prokuratura-wszczela-sledztwo

Dobra gra, choć im proponowałbym wydanie gry w trochę innym klimacie.

> Czy to aby nie był pomysł Wieśków FlopKopiejków z Grzybowskiej pierwotnie? Coś
> mi tak świta.. ;-)

Ja zupełnie nie kojarzę :)

> https://www.sadistic.pl/housewitz-2005-vt101388,15.htm

Tymczasem...
http://web.archive.org/web/20120502001913/http://www.heretical.com/houswitz/index.html

Dicky Thijssen. Ciekawe czy to ten sam.

https://www.ljmu.ac.uk/about-us/staff-profiles/faculty-of-science/sport-and-exercise-sciences/dick-thijssen

--
- Panie doktorze, mam dopiero czterdzieści lat i już jestem zupełnie
łysy.