[WinForms - publish version]

qazvox

Witam (ale tu cicho)
Mam pytanko: jak mo�na dokopa� si� do wersji odpalanej aplikacji ?
Znaczy w Project->Properties->Publish mam Publish Version np. 1.0.0.135
(auto increment). Jak zrobiďż˝, by zainstalowana (po publish) aplikacja
wy�wietla�a nr wersji np. na belce formatki g��wnej aplikacji ( w moim
przypadku H_Menu.Text ) ?

pzdr qaz

Łukasz 'Maly' Ostrowski

On Wed, 10 Apr 2013 10:06:28 +0200, qazvox wrote:
> Witam (ale tu cicho)
C# jest na tyle prostym i ekspresywnym językiem że pomoc
jest rzadko potrzebna ;-).

> Mam pytanko: jak można dokopać się do wersji odpalanej aplikacji ?
> Znaczy w Project->Properties->Publish mam Publish Version np. 1.0.0.135
> (auto increment). Jak zrobić, by zainstalowana (po publish) aplikacja
> wyświetlała nr wersji np. na belce formatki głównej aplikacji ( w moim
> przypadku H_Menu.Text ) ?

1. Bierzesz albo
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/system.reflection.assembly.getexecutingassembly.aspx
albo:
typeof(JakisTypTwoj).Assembly
2. Wołasz na tym assembly.GetName()
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/y3bk16ya.aspx
3. I na tymże AssemblyName wołasz .Version
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/system.reflection.assemblyname.version.aspx

Łukasz 'Maly' Ostrowski. http://l3v.pl/

qazvox

Użytkownik "Łukasz'Maly' Ostrowski" napisał w wiadomości grup
Dzięki, uporam się z "pożarami" i zabieram sią za to

-- ----
pzdr qaz