Pomoc w dodaniu funkcjonalności do kodu

alientm...@gmail.com

Pobrałem projekt, dostępny jest pod linkiem:

http://www.sendspace.pl/file/172ccb432d2c51edf680b3c

(oryinał jest z http://www.c-sharpcorner.com/UploadFile/lcamlibel/emailnotifieragent12052005001819AM/emailnotifieragent.aspx lecz wymaga konta)

jest to prosty lecz bardzo dla mnie funkcjonalny "Powiadamiasz o nowej poczcie"

Na dzień dzisiejszy potrafię skompilować, zmienić nazwy :) Ale uczę się...

Chce dodać 3 funkcjonalności:
- powiadamiać ma tylko o ilości nieprzeczytanych wiadomości (nowych), aktualnie podaje liczbę wszystkich wiadomości w skrzynce odbiorczej
- okno powiadomienia aby znikało po 5sek (aktualnie sprawdza co 5min i okna nakładają się na siebie, nie "chowają się")
- położenie okna powiadomienia prawy dolny róg ekranu, to udaje mi się osiągnąć dodając do EmailNotify linie

this.Location = new System.Drawing.Point(Screen.PrimaryScreen.WorkingArea.Width - this.label1.Width,Screen.PrimaryScreen.WorkingArea.Height - this.label1.Height);

działa lecz z warningiem

Z góry dziękuję za pomoc lub wskazówki.