Proszę o pomoc -> PictureBox a zdarzenia myszy

zeus

Mam dwa PictureBox. PictureBox1 jest większy i nad nim PictureBox2
mniejszy. Na PictureBox1 wywołane jest MouseDown i ciągnąc na wduszonym
klawiszu kursor nad PictureBox2 chciałbym wymusić MouseDown dla
PictureBox2.
Jak wymusić takie zdarzenie aby PictureBox2 przejął kontrolę?

Pozdrawiam
S.Z.

zeus

W dniu 2013-12-08 20:21, zeus pisze:
No cóż, dinozaury też wymarły...
Odpowiem sam sobie może się komuś przyda - należy zainteresować się
"hook"-ami.
I choć wydaje mi się to wytaczaniem armaty na wróbla,
nic mądrzejszego nie znalazłem.

Pozdrawiam
S.Z.

R.e.m.e.K

Dnia Wed, 18 Dec 2013 11:30:46 +0100, zeus napisał(a):

> No cóż, dinozaury też wymarły...

btw czemu ta grupa jest kompletnie martwa? Przeciez w cholere ludzi pisze w
C#

--
pozdro
R.e.m.e.K

zeus

> btw czemu ta grupa jest kompletnie martwa? Przeciez w cholere ludzi pisze w
> C#

Tu masz rację, że dużo ludzi w tym pisze ale na grupie liczy się wiedza
i jeszcze chęć pomocy.

Jak nie ma tych rzeczy to grupa wymarła... jak dinozaury

Pozdrawiam
S.Z.

R.e.m.e.K

I wlasnie pytam o powody. Statystycznie w duzej grupie znajde wiecej ludzi z
wiedza i checia pomocy. Mam porownanie z grupa Delphi, gdzie codziennie sa
nowe posty i odpowiedzi, a w Delphi programuje pewnie 10 razy mniej ludzi.
To dla mnie zagadka.

--
pozdro
R.e.m.e.K

zeus

> [...]
> nowe posty i odpowiedzi, a w Delphi programuje pewnie 10 razy mniej ludzi.

Statystyka to nie wszystko. W c# wyklikać można wiele ale mieć wiedzę tu
już inna bajka. Aaa, jeszcze muszą być chęci aby ją pokazać i pomóc
innym. Najwyraźniej nie ma tu tych co wiedzą więcej... no i nikt się nie
odzywa. I tyle -> "the end"

Pozdrawiam
S.Z.