Thompson LYRA PDP2840 - 20 GB --- 600 pln !!!

@astercity22.net pol

WITAM!
Mam do srzedania niesamowity odtwarzacz MP3 i niezawodny dysk przenośny:
THOMPSON PDP2840
Stan Bardzo Dobry! Świetny dzwięk, Gigantyczna pojemność, Bezpieczny
pokrowiec, Wygodny Dysk Przenośny- po prostu żal sprzedawać- ale niestety
nie mam wyjścia. Sam zdecyduj czy chcesz inwestować w odtwarzacz z 512 mb za
300-400 zł czy może trochę dołożyć i nie musieć wgrywać nowych kawałków
przez kilka tygodni...!

CO, DLACZEGO i opis techniczny:

Odtwarzacz jest używany.
Odtwarzacz jest w 100% sprawny.
Odtwarzacz sprzedaję ze względu na długi wyjazd i potrzebę gotówki.
Możliwość osobistego przetestowania i odbioru na terenie Warszawy
Możliwość sprzedaży przez ALLEGRO i wysyłki na koszt kupującego wg. Cennika
Poczty Polskiej

ZESTAW:- Odtwarzacz Thompson LYRA PDP2840, orginalne słuchawki, kabel USB,
oginalny zasilacz, orginalny pokrowiec z klipsem

DODATKOWO:
Płyta z najnowszym softem do Thompson LYRA PDP2840 oraz pełna instrukcja
obsługi-plik .pdf (po angielsku)
Poczytaj o tym sprzęcie:

http://www.eagdrtv.com.pl/index.php?strona=szczegoly&kategoria_id=2&towar_id=3246
http://www.pricerunner.fr/audiovisuel/baladeurs/mp3/172684/details
http://www.digimania.be/en/prod_det.asp?ProductID=527
http://www.preisvergleich-idealo.de/1341R1760P104943K0-MP3-Player-Thomson-LYRA-PDP2840.html

CENA - 600 pln !!!

Wszelkie pytania: nl...@wp.pl lub 506466070
ZDJĘCIA SPRZEDAWANIEGO SPRZĘTU - NA ŻYCZENIE

Life is brutal , and full of zasadzkas ,
and sometimes kopas w dupas !!!