Ile można czekać na aktywacje konta firmowego na https://allegro.pl.allegrosandbox.pl

Przemyslaw Rokicki

Założyłem konto konto_firmowe2 celem wystawienia aukcji by wykonac aplikacje do pobierania zamowien z allegro i od 26 dni allegro nie jest w stanie przeprowdzic weryfikacji konta oraz danych firmy ktore moga byc fikcyjne.
Bardzo prosze jezeli znajduje sie na grupie pracownik o aktywacje konta bym mogl powystawiac aukcje.
Pozdrawiam
P.

Przemyslaw Rokicki

przez formularz kilkanascie dni temu pisalem, bez odzewu ..

Kris

Dzięki za zgloszenie.
NIP podaj i jutro będziesz mógł wykonac aplikacje do pobierania zamowien z allegro

Przemyslaw Rokicki

niedziela, 5 września 2021 o 00:39:46 UTC+2 Kris napisał(a):
5851358017
Dziekuje

Przemyslaw Rokicki

20 wrzesnia i dalej ustawienia srodkow i weryfikacja firmy nieakualna.

Pozdrawiam
P.

Budzik

Użytkownik Przemyslaw Rokicki dumpin...@gmail.com ...

> 20 wrzesnia i dalej ustawienia srodkow i weryfikacja firmy
> nieakualna.

;-DDD

--
Pozdrawia... Budzik
"Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."