dziwny gościu?

PiteR

kup teraz 15zł
złoż ofertę, zaproponowałem 14zł

odrzucił :D

--
Piter

poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
waszego czołgu.

Liwiusz

W dniu 2022-10-24 o 23:10, PiteR pisze:
> kup teraz 15zł
> złoż ofertę, zaproponowałem 14zł
>
> odrzucił :D

Wystawiłem kup teraz 15zł.
Dziwny gościu pytał się, czy sprzedam za 14zł.

--
Liwiusz

PiteR

in <news:6357a903$0$563$6578...@news.neostrada.pl>
user Liwiusz pisze tak:
To po co dziwny gościu włączasz make offer?

--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę

Robert Tomasik

W dniu 25.10.2022 o 11:17, PiteR pisze:
> To po co dziwny gościu włączasz make offer?

Mnie przychodzi do głowy taki powód, ze jak nikt nie kupi za 15 zł, to
wówczas będzie się zastanawiał, czy następnym razem nie wystawić za 14
zł. Ja bym tak zrobił. Inna sprawa, że jeśli to faktycznie 14~15 zł, to
trudno traktować poważnie osobę targującą się o 1 zł - no chyba, że to o
wiele sztuk chodzi.

--
Robert Tomasik

netx

Ja zrozumiałem że sprzedający udostępnił opcję licytacji w dół. Czyli
obok Kup Teraz jest okienko na wpisanie swojej proponowanej niższej ceny
niż aktualna cena Kup Teraz. Na ebay korzystałem kilkakrotnie z takiej
funkcji jako kupujący, na Allegro nawet nie wiedziałem że wreszcie
dodali tę funkcję. I jeśli Sprzedawca to udostępnił to powinien moim
zdaniem akceptować ofertę niższą o jeden złotych od ceny wyjściowej.

PiteR

in <news:tjbj7g$q1d$1...@gioia.aioe.org>
user netx pisze tak:

> [...]
> wiedziałem że wreszcie dodali tę funkcję. I jeśli Sprzedawca to
> udostępnił to powinien moim zdaniem akceptować ofertę niższą o

chodzi o www.ebay.co.uk
nie chciałem zebyscie gadali ze NTG

dysk ssd cena 15 funtów

Zwykle normalni ludzie ustawiają auto akcept np na 14.
Zaproponowałem 14 no bo mogłem.
Dostaje info z systemu ze daj sprzedawcy 24h do namysłu.
To od razu kupiłem za 15 bo widze ze szurnięty.

Arnold Ziffel

netx <nos...@gazeta.pl> wrote:

> [...]
> dodali tę funkcję. I jeśli Sprzedawca to udostępnił to powinien moim
> zdaniem akceptować ofertę niższą o jeden złotych od ceny wyjściowej.

Na Allegro Lokalnie jest coś takiego. Można zaproponować cenę. Jakby mi
ktoś zaproponował obniżenie o złotówkę, to zaakceptowałbym taką zmianę.
Złotówka mnie nie zbawi, a przynajmniej przedmiot nie będzie już wisiał.

Inna sprawa, że kupujący w moich oczach stałby się cebulakiem, ale to dla
transakcji bez znaczenia -- szukam kogoś, kto kupi mój przedmiot, a nie
kolegi.

--
Kawal dla studentow zdajacych sesje (moze znany, nie wiem):
Wchodzi student na egzamin do profesora. Otwiera walizke, wyciaga trzy