Za krótkie wiadomości allegro do sprzedającego, ucina tekst, wybitne okno wiadomości

gienek

Jak czyta ktoś tutaj wiadomości przypadkiem, przez pomyłkę z korporacji
allegro (bo oczywiście dziś o kontakt tam z kimś rozumnym, żywym, który nie
robi kopiuj-wklej w odpowiedzi, urasta do lotu załogowego na Marsa) to
łaskawie niech ta "tęga" głowa, która opracowywała obecny pożal się szablon
wiadomości do sprzedającego zwiększy łaskawie pojemność możliwych do
wklepania znaków do przynajmniej 2000. W dobie pojemnych kont mailowych
(gdzie miłośnicy ślą durne kobylaste teksty w HTML) śmiech na sali takie
kastrowane wiadomości na stronie allegro.
Klepiemy wiadomość do sprzedającego, bo np. chcemy ustalić stan techniczny
używanego produktu przed zakupem - aby nie nadziać się na przysłowiową minę.
Pożal się okienko wiadomości jak nigdy nic przyjmuje wszystko co klepiemy
bez uwag, wysyłamy i ciśnienie się podnosi, bo wiadomości został
wykastrowana po wysłaniu. Kastrujący nóż uciął tekst na 421 znaku, mimo że
wiadomość licząc razem ze spacjami (czyli tak jak to liczone np. jest w
SMS-ach) miała ponad 1200 znaków.
Jak sobie klepanej przed chwilą wiadomości nie skopiowaliśmy do notatnika
przed wysłaniem, to po wykastrowaniu przez "rozwojowe" allegro, wszystko
powyżej cięcia tracimy i trzeba klepać od nowa i ciąć dalszą część
wiadomości ręcznie na bloki po około ~400znaków, bo pieron wie na ile to
dokładnie rzeczywiście tnie. Może to ktoś obeznany z kodami źródłowymi stron
www sprawdzić i określić jakimi to regułami się tam rządzi ten pożal się
szablon wiadomości?
Z tego co widzę cięcie jest różne, przypuszczalnie zależne od ilości ogonków
polskich w treści (czyli pewnie jak w SMS gdzie ogonek liczony za 2 znaki),
bo kolejne blok wiadomości który próbowałem dosłać ucięło na 436 znaku, na
pozycji 437 już zaczynały się 3 kropki ...
Nawet w starej nokii z początku lat 2000 w trakcie klepania SMS była info
ile mamy jeszcze znaków do wklepania. Być może na którejś przeglądarce -
jedynej słusznej dla twórcy tej ociężałej strony allegro - wyświetla się
taki licznik, a potem gdy dochodzimy do granicy dostaje się komunika, że
okno wiadomości nie przyjmuje już więcej treści. Ale u mnie się nic nie
wyświetla i człowiek radosny klepie sobie wiadomość a potem się wkurza.
Kiedyś można było napisać zwykłego maila bez durnych szablonów allegro i
liczenia czy wiadomość ma 100 znaków czy 80000000000000 znaków, dziś w dobie
rąbniętego świata tajne przez pofne, nawet wiadomość trudno wysłać. Zróbcie
wy tam z Allegro coś z tym w końcu, bo żenada!

Liwiusz

W dniu 2021-07-14 o 11:47, gienek pisze:
Co do meritum masz rację, choć rozczula mnie naiwna wiara, że ktoś z
allegro to tu przeczyta i się przejmie.

Z drugiej strony - jak masz pisać takie mało czytelne ściany tekstu jak
powyżej, to chyba lepiej, że jakieś ostrze na ciebie działa, skoro nie
umiesz tekstu sformatować do postaci czytanej :)

--
Liwiusz

gienek

"Liwiusz" news:60efe5cb$0$512$6578...@news.neostrada.pl
> Z drugiej strony - jak masz pisać takie mało czytelne ściany tekstu jak
> powyżej, to chyba lepiej, że jakieś ostrze na ciebie działa

Z drugiej strony jak nie umiesz cytować tylko powielasz 100% poprzedniej
wiadomości w niby cytacie, to w ogóle odpuść pisanie na grupy.

Liwiusz

W dniu 16.08.2021 o 13:16, gienek pisze:
Ty już, jak widzę odpuściłeś, skoro odpisujesz po miesiącu :)

--
Liwiusz