Trick na idiotów, ale chyba działa :)

rad...@konto.pl

Taki sprzedawca:
https://allegro.pl/uzytkownik/piekneslowa

Książki tanie, ale koszt wysyłki kosmiczny.
Co ciekawe sporo osób kupuje i pozytywy imponujące.
Jak to może działać?

Dzieciaki zamawiają, a płacą rodzice i tak to się kręci?

Robert Tomasik

W dniu 14.09.2022 o 23:57, rad...@konto.pl pisze:
Kupują więcej książek i wówczas w jednej paczce idzie?

--
Robert Tomasik

RadoslawF

> Kupują więcej książek i wówczas w jednej paczce idzie?

U takich to nie przejdzie.

Kiedyś to było popularne zjawisko, przyczyny:
1. suma cen może być podobna do konkurencji ale w wyszukiwarce
z priorytetem cen jest zawsze na pierwszej pozycji
co generuje większą sprzedaż.
2. Sprzedaje syf, ma duże zwroty i w ten sposób ogranicza
ich ilość.
3. Sprzedaje towar ciężko dostępny i kupujący który
nie znalazł pozycji w księgarni przepłaca u niego.

Allegro miało znaleźć metodę na podbijanie cen dostawy
ale jak widać da się to obejść.

Pozdrawiam

rad...@konto.pl

Thu, 15 Sep 2022 00:23:31 +0200, w
<63225465$0$6191$6578...@news.neostrada.pl>, Robert Tomasik
<robert....@gazeta.pl> napisał(-a):
Nie, bo za każdą sztukę jest +6zł.

rad...@konto.pl

Thu, 15 Sep 2022 13:11:35 +0200, w <63230869$0$550$6578...@news.neostrada.pl>,
RadoslawF <rados...@gmail.com> napisał(-a):

> [...]
> 1. suma cen może być podobna do konkurencji ale w wyszukiwarce
> z priorytetem cen jest zawsze na pierwszej pozycji

To logiczne, ale chyba pół-ślepy zauważy koszty wysyłki 20zł od sztuki i +6zł
za każdą kolejną.
A może trafnie zdiagnozowali powszechną ślepotę?

> 2. Sprzedaje syf, ma duże zwroty i w ten sposób ogranicza
> ich ilość.
> 3. Sprzedaje towar ciężko dostępny i kupujący który
> nie znalazł pozycji w księgarni przepłaca u niego.

Nic z tego, to nowe podręczniki powszechnie dostępne.

RadoslawF

W dniu 15.09.2022 o 15:48, rad...@konto.pl pisze:

> To logiczne, ale chyba pół-ślepy zauważy koszty wysyłki 20zł od sztuki i +6zł
> za każdą kolejną.
> A może trafnie zdiagnozowali powszechną ślepotę?

Osobiście znam zdziwionych przy kasie w "hurtowniach" które
prowadzą sprzedaż detaliczną a na półkach mają cenę netto.

> Nic z tego, to nowe podręczniki powszechnie dostępne.

Za moich czasów nowe nie były, nie jestem w stanie sprawdzić jak
jest teraz.

Pozdrawiam

Akarm

W dniu 14.09.2022 o 23:57, rad...@konto.pl pisze:
Nie, to nie dzieciaki kupują, tylko rodzice.
Przecież 1/3 społeczeństwa, to kretyni. Więc choć normalnego człowieka
to zadziwia, kretyni nie potrafią skojarzyć przyczyn ze skutkami.
Kiedyś przeczytałem w ofercie jakichś części rowerowych, coś w rodzaju
"najtaniej, sprawdź". Sprawdziłem w "sklepie za rogiem" i było chyba dwa
(o ile nie więcej!) razy taniej, niż u tego sprzedawcy z Allegro.
Napisałem do niego, a on odpisał, że kto głupi - to nie sprawdza. I
dzięki temu ma spory zarobek, bo sprzedaż idzie mu bardzo ładnie. :D

--
-
Akarm

Kris

czwartek, 15 września 2022 o 00:02:19 UTC+2 rad...@konto.pl napisał(a):
> Taki sprzedawca:
> https://allegro.pl/uzytkownik/piekneslowa
>
> Książki tanie, ale koszt wysyłki kosmiczny.

17,50zl. W jednej paczce do 10sxt deklaruje że wyśle
Nie korzysta z paczkonatow i jedynie to mu można zarzucić bo tam koszt wysyłki byłby ok 8zl
Jeśli wysyła pocztą polską to koszt przesyłki poleconej to ok 16 zł(max 2kg)
Pocztex/kurier 48 to koszt wysyłki ok 13zl(do 30kg)
Pobranie plus ok 5 zł
Więc te jego 17,5 zł to nie jest specjalnie kosmiczny koszt.
> Co ciekawe sporo osób kupuje i pozytywy imponujące.
> Jak to może działać?

Ludzie sortują" cena+koszt wysyłki" i widać ceny akceptowalne wtedy wychodzą.
Wychodzi na to że na koszcie wysyłki przycina ok 5zl(nie licząc koperty, innego opakowania)

Kris

czwartek, 15 września 2022 o 15:47:13 UTC+2 rad...@konto.pl napisał(a):
> ?

> Nie, bo za każdą sztukę jest +6zł.
Tu faktycznie w ciula leci

Uncle Pete

On 17.09.2022 19:20, Kris wrote:

> 17,50zl. W jednej paczce do 10sxt deklaruje że wyśle
> Nie korzysta z paczkonatow i jedynie to mu można zarzucić bo tam koszt wysyłki byłby ok 8zl

Jak bez umowy, to najtaniej 14,69 zł.

Mark

Dnia 17.09.2022 o 22:12, Uncle Pete napisał(a):

> Jak bez umowy, to najtaniej 14,69 zł.
Normalnie tak, ale Allegro wynegocjowało z InPostem stawkę 8,99 zł i
nazywa się to u nich Allegro Paczkomaty InPost.

--
Mark
kei...@pnet.pl

Uncle Pete

I każdy sprzedawca na Allegro może z tej stawki skorzystać?

Mark

Dnia 21.09.2022 o 22:26, Uncle Pete napisał(a):

> I każdy sprzedawca na Allegro może z tej stawki skorzystać?
Tak, zarówno firmowy jak i prywatny.

--
Mark
kei...@pnet.pl