Zwrot SMART

rad...@konto.pl

W warunkach zwrotu jest coś takiego:

Allegro Pocztex Kurier 48
na własny koszt
za darmo z pakietem SMART

Jak to rozumieć? Jeżeli mam Smart to zwrot jest na koszt All/sprzedającego,
czy jednak na własny koszt?

RoMan Mandziejewicz

Hello Radekp,
Jeśli kupiłeś korzystając ze Smart, to zwrot masz darmowy.

--
Best regards,
RoMan

rad...@konto.pl

Tue, 12 Apr 2022 14:41:50 +0200, w <3438724125$2022041...@squadack.com>,
RoMan Mandziejewicz <ro...@pik-net.pl.invalid> napisał(-a):

> Jeśli kupiłeś korzystając ze Smart, to zwrot masz darmowy.

Dzięki. I jak to wygląda w przypadku Pocztexu?
Dostaję A4 do nalepienia i drałuję z tym na PP?

RoMan Mandziejewicz

Hello Radekp,

> Dzięki. I jak to wygląda w przypadku Pocztexu?
> Dostaję A4 do nalepienia i drałuję z tym na PP?

Nie mam pojęcia - nie korzystałem ze zwrotu z Pocztexem. W Inpost
miałem do wyboru - wydrukować nalepkę albo tylko na paczce napisać
numer zwrotu. Zwrot z poziomu Allegro - ze szczegółów zakupu.

rad...@konto.pl

Tue, 12 Apr 2022 15:52:37 +0200, w <4506189420$2022041...@squadack.com>,
> [...]

> miałem do wyboru - wydrukować nalepkę albo tylko na paczce napisać
> numer zwrotu. Zwrot z poziomu Allegro - ze szczegółów zakupu.

Ano właśnie, z Inpostem to wiem.

Arnold Ziffel

rad...@konto.pl <rad...@konto.pl> wrote:

> Ano właśnie, z Inpostem to wiem.

Próbuj, przetrzyj szlak, opisz :)

--
Pewna położna została zwolniona z pracy. Bawiła się na porodówce
telefonem i miała 20 nieodebranych.

RoMan Mandziejewicz

Hello Radekp,

> Ano właśnie, z Inpostem to wiem.

Ale w czym masz problem? Just do it!

Kris

Masz wybór
Albo na własny koszt czym tam chcesz
Albo darmo.pocztexem( dostajesz etykietę i dygasz na najbliższą pocztę)

Kris

wtorek, 12 kwietnia 2022 o 14:27:01 UTC+2 rad...@konto.pl napisał(a):
Aż sprawdziłem z ciekawosci
Czego tam nie rozumiesz?
'Wygeneruj Etykietę nadawczą
Wydrukuj Etykietę
Nadaj przesyłkę w placówce Poczty Polskiej (z wyłączeniem Agencji Pocztowej)"