Barwy logo Alllegro

szod

Witam,

Pytanie do Allegro - długo jeszcze Allegro będzie odstawiać tę szopkę z
barwami ukraińskimi w logo? Jakoś barw Polski nigdy tam nie widziałem.
Wszystkim już odpier... do reszty z tymi flagami i barwami. Co to ma
niby dać? Poczucie dla ukraińców, że ten kraj należy do nich? Zamiast
oni uczyć się naszego języka, zaczynają być naciski, żeby Polacy uczyli
się ukraińskiego. Kogoś powaliło do reszty. Obudźcie się w końcu.

Jacek Maciejewski

Dnia Fri, 1 Apr 2022 21:29:32 +0200, szod napisał(a):

> zaczynają być naciski, żeby Polacy uczyli
> się ukraińskiego. Kogoś powaliło do reszty

Dokładnie. Ciebie :)
--
Jacek
I hate haters.

szod

> Dokładnie. Ciebie :)

Już zdążyłeś nauczyć się ukraińskiego? Szacun i wyrazy współczucia :>

Akarm

> Dokładnie. Ciebie :)

Jak widać, putinowskie szmaty wszędzie się wciskają.

--
-
Akarm

rad...@konto.pl

Fri, 1 Apr 2022 21:29:32 +0200, w <6247529d$0$490$6578...@news.neostrada.pl>,
szod <br...@adresu.pl> napisał(-a):

> Witam,
>
> Pytanie do Allegro - długo jeszcze Allegro będzie odstawiać tę szopkę z
> barwami ukraińskimi w logo?

Jak ci przeszkadza to sobie zablokuj logo i po płaczu...

PiteR

in <news:6247529d$0$490$6578...@news.neostrada.pl>
user szod pisze tak:

> Witam,
>
> Pytanie do Allegro - długo jeszcze Allegro będzie odstawiać tę
> szopkę z barwami ukraińskimi w logo?

napisz na infolinię

> Jakoś barw Polski nigdy tam nie widziałem.

są w wyborze języka ale napisz na infolinię

> Wszystkim już odpier... do reszty z tymi flagami i
> barwami. Co to ma niby dać? Poczucie dla ukraińców, że ten kraj
> należy do nich?

może poczucie solidarności, że razem pokonamy
tych bandziorów, pasożytów i łgarzy. Won za Don.

Ukraińcy walczą też za nasz spokój.

> Zamiast oni uczyć się naszego języka, zaczynają
> być naciski, żeby Polacy uczyli się ukraińskiego.

śmieszne, nie warto się podniecać tym

Ale z drugiej strony dobrze znać język sąsiada.
Na zachodzie to jest częste, że ludzie podróżują
i łapią drugi, trzeci język.

Rozumiem rosyjski, ukraiński, coś tam powiem po hiszpańsku
ze trzy zdania po węgiersku.

> Obudźcie się w końcu.

moje ulubione zdanie

--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę

Arek

Użytkownik "szod" <br...@adresu.pl> napisał w wiadomości
Bardziej irytujące jest uczenie się dziwacznych piktogramów, jak
pisałem w moim poprzednim poście. Napisy nawet ukraińskie dałoby
się odszyfrować.
Znajomość języków wrogów, przyjaciół lub sąsiadów się przydaje.
Tych sąsiadów jakby nawet przydużo ostatnio. A czy przyjaciółmi
czy wrogami się okażą...

Racja, że z barwami nieba i piasku wkoło przesadzają.
Uważam, że należy wspierać na serio, mniej na ten temat krzyczeć.
Na razie emocje górą...
Czy Allegro działa w Rosji?

Arek

RoMan Mandziejewicz

Hello szod,
Idi naxuj!

--
Best regards,
RoMan

szod

W dniu 01.04.2022 o 23:20, Akarm pisze:

> Jak widać, putinowskie szmaty wszędzie się wciskają.

Licz się ze słowami. Jak jesteś taki przeciw Putinowi, to bądź tak
łaskaw i przestań korzystać z gazu. Myj się w zimniej wodzie, wyłącz
ogrzewanie to Putin nie będzie zarabiał. Jak tego nie robisz to się
przymknij i nie mądrzyj. Każdy kurde drze ryja, ale z gazu korzysta.

m4rkiz

W dniu 02.04.2022 o 08:34, szod pisze:
> [...]
> ogrzewanie to Putin nie będzie zarabiał. Jak tego nie robisz to się
> przymknij i nie mądrzyj. Każdy kurde drze ryja, ale z gazu korzysta.

Ja nie korzystam i też uważam że jesteś jebnięty.

szod

W dniu 02.04.2022 o 09:58, m4rkiz pisze:

> Ja nie korzystam i też uważam że jesteś jebnięty.

To co ty uważasz gówno mnie obchodzi. Temat nie był adresowany do
ciebie. Pa pa pelikanie.

RoMan Mandziejewicz

Hello szod,

Saturday, April 2, 2022, 11:07:00 AM, you wrote:

> To co ty uważasz gówno mnie obchodzi. Temat nie był adresowany do
> ciebie. Pa pa pelikanie.

Ruskij korabl, idi naxuj!

Akarm

W dniu 02.04.2022 o 09:58, m4rkiz pisze:

> też uważam że jesteś jebnięty.

Nie pisz putinowskiej szmacie, że jest jebnięta.
Ruskie kurwy z premedytacją (za wynagrodzeniem lub dla idei) sieją ferment.

szod

> Ruskij korabl, idi naxuj!

Pisz po naszemu ruski agencie, bo uj wie o co ci chodzi.

Robert Tomasik

W dniu 01.04.2022 o 21:29, szod pisze:
> Pytanie do Allegro - długo jeszcze Allegro będzie odstawiać tę szopkę z
> barwami ukraińskimi w logo

Po pierwsze ciekawe, czemu pytasz o to w usnet, zamiast na Allegro, a
po za tym kto zwraca na takie rzeczy uwagę? Dokąd tu nie napisałeś, to
nawet nie zauważyłem, że coś tam w logo zmienili.

--
Robert Tomasik

szod

> Po pierwsze ciekawe, czemu pytasz o to w usnet, zamiast na Allegro, a
> po za tym kto zwraca na takie rzeczy uwagę? Dokąd tu nie napisałeś, to
> nawet nie zauważyłem, że coś tam w logo zmienili.

Czytuję czasami grupy i wiem że ludzie z Allegro tu zaglądają. Ogólnie
kontakt a Allegro jest preferowany za zasadzie kupujący - sprzedający.
Reszta niech nam tyłka nie zawraca. Niestety jak można się było
spodziewać i co zresztą widać, taki temat spowodował od razu
uruchomienie się ludzi ziejących nienawiścią do każdego, kto się ośmieli
mieć inne zdanie. Nie biorą pod uwagę niczego i żadne argumenty do
takich nie trafią, więc dyskusja jest zbędna.

szod

W dniu 02.04.2022 o 00:04, Arek pisze:

> Racja, że z barwami nieba i piasku wkoło przesadzają.
> Uważam, że należy wspierać na serio, mniej na ten temat krzyczeć.
> Na razie emocje górą...
> Czy Allegro działa w Rosji?

Nie mam pojęcia czy tam działają. Ale chyba właśnie awansowałeś co
najmniej na rosyjskiego trolla :P

Jacek Maciejewski

Dnia Sat, 2 Apr 2022 15:38:31 +0200, szod napisał(a):

> ziejących nienawiścią

Nie posądzaj innych o swoje przywary. Jest takie powiedzenie: Jak ci
trzech powie żeś pijany, idź lepiej pospać. Wydaje mi się że powinieneś
wziąć je do serca.

szod

to jac...@go2.pl

> Nie posądzaj innych o swoje przywary. Jest takie powiedzenie: Jak ci
> trzech powie żeś pijany, idź lepiej pospać. Wydaje mi się że powinieneś
> wziąć je do serca.

Cały dowcip w tym, że ludzi mających takie samo zdanie jak ja jest
mnóstwo. Dużo boi się odezwać przez takich jak wy. Ta grupa w większości
składa się z osób mających takie samo zdanie, czyli kółko wzajemnej
adoracji, co nie znaczy że macie rację. Na tych grupach świat się nie
kończy i nie zamierzam słuchać tego typu osób, bo mam szerszy pogląd na
ten temat. Mówisz podobnie do tego: Guano? - jedz, miliony much nie mogą
się mylić :P

Jacek Maciejewski

Zarzucasz mi argument z ilości a sam go używasz: Cyt. "że ludzi mających
takie samo zdanie jak ja jest mnóstwo".
Najwyraźniej masz kłopoty z myśleniem. Potrenuj gdzieś na uboczu.

Arek

Użytkownik "szod" <br...@adresu.pl> napisał w wiadomości
Co najmniej? Jaki jest następny stopień?

Arek

szod

W dniu 02.04.2022 o 22:07, Arek pisze:

> Co najmniej? Jaki jest następny stopień?

Nie mam pojęcia jak te stopnie lecą dalej :P Ale kilka fajnych określeń
pod swoim adresem już w tym wątku wyłapałem. Możesz poczytać. Nie będę
cytował tej "grupowej inteligencji".

Mark

Dnia 02.04.2022 o 15:38, szod napisał(a):

> Czytuję czasami grupy i wiem że ludzie z Allegro tu zaglądają.

Ho ho, kiedy to było, obecnie nikt z Allegro tu nie zagląda.
--
Mark
kei...@pnet.pl

m4rkiz

W dniu 02.04.2022 o 13:47, Akarm pisze:

> Ruskie kurwy z premedytacją (za wynagrodzeniem

Jak za wynagrodzeniem to punkt dalej aktualny, trochę przypomina zatrudnianie się w
orkiestrze na Titanicu po kolizji pomimo posiadania innych możliwości - bo jak widać z
komputera skorzystać potrafi więc opcji ma sporo.

> lub dla idei

A tu jeszcze gorzej, bo powiedzmy że np. zdania co do Chin czysto teoretycznie rzecz
biorąc mogą być podzielone - być może ktoś rzeczywiście wierzy że (opuszczając rozważania
o roli partii) społeczeństwo wyjdzie per saldo lepiej na ograniczeniu swobód obywatelskich
bo jeszcze upadku u nich nie widać więc jakoś to działa (i nie, nie mówię o samym PKB per
capita).

Ale żeby wierzyć w przeżartą korupcją i wykolejoną od dekad Rosję to trzeba jednak
posiadać specjalne predyspozycje psychiczne. I oczywiście chodzi o funkcjonujący ustroj,
bo i kraj, i naród miejscami fajny - jak niemal wszędzie.

rad...@konto.pl

Sat, 2 Apr 2022 16:07:33 +0200, w
<9bff8743-32db-195f...@adresu.pl>, szod <br...@adresu.pl>
napisał(-a):

> [...]
> kończy i nie zamierzam słuchać tego typu osób, bo mam szerszy pogląd na
> ten temat. Mówisz podobnie do tego: Guano? - jedz, miliony much nie mogą

Jak pójdziesz na foliarskie forum to ta twoja "większość" będzie uważała, że
szczepionki zabijają.

Ale sądząc po pierdołach, które wypisujesz, to już tam jesteś :D

rad...@konto.pl

Sat, 2 Apr 2022 13:59:12 +0200, w <62483a90$0$497$6578...@news.neostrada.pl>,
szod <br...@adresu.pl> napisał(-a):

> Pisz po naszemu ruski agencie, bo uj wie o co ci chodzi.

Z szacunku do ciebie napisał po twojemu.

m4rkiz

W dniu 02.04.2022 o 11:07, szod pisze:
> To co ty uważasz gówno mnie obchodzi. Temat nie był adresowany do
> ciebie. Pa pa pelikanie.

Dzień dobry
dziś udostępniliśmy ukraińską wersję językową Allegro. Zobacz, z jakich funkcji w tym
języku skorzystają kupujący.

W języku ukraińskim udostępniliśmy:

rejestrację konta i logowanie

wyszukiwanie przedmiotów

tytuły Twoich ofert w wynikach wyszukiwania oraz na stronie oferty

cały proces zakupowy – od dodania przedmiotu do koszyka, przez formularz dostawy i
płatności

stronę z podziękowaniem za zakup.

Dodatkowo opublikowaliśmy przetłumaczone artykuły w Pomocy. Oferujemy także wsparcie
kupującym w języku ukraińskim przez stronę kontaktową.

i co, wylew? :)

RadoslawF

W dniu 05.04.2022 o 16:44, m4rkiz pisze:
Gadzina premii nie dostanie od ruskich służb.
I putin mu w dupę.

Arnold Ziffel

szod <br...@adresu.pl> wrote:

> Pytanie do Allegro - długo jeszcze Allegro będzie odstawiać tę szopkę z
> barwami ukraińskimi w logo?

Tak długo, jak długo będzie im się to PRowo opłacało.

> Zamiast oni uczyć się naszego języka, zaczynają być naciski, żeby Polacy
> uczyli się ukraińskiego. Kogoś powaliło do reszty.

Po prostu Polacy jako naród bardzo siebie nienawidzą.

--
Lew zgromadził na leśnej polanie wszystkie zwierzęta i groźnie pyta:
- Kto zabił ostatniego dinozaura??

Arnold Ziffel

m4rkiz <m4r...@mail.od.wujka.na.g.com> wrote:

> Dzień dobry
> dziś udostępniliśmy ukraińską wersję językową Allegro. Zobacz, z jakich funkcji w tym
> języku skorzystają kupujący.

Niech udostępniają, jak im się to opłaca (a pewnie opłaca). Dopóki nie
zastąpi polskiej to nie mam nic przeciwko.

--
Lekarz do pacjenta, który wychodzi ze szpitala:
- Ze względu na płuca proszę uprawiać mało sportu. Ze względu na wątrobę

Jacek Maciejewski

Dnia Wed, 6 Apr 2022 09:42:46 +0000 (UTC), Arnold Ziffel napisał(a):

> Tak długo, jak długo będzie im się to PRowo opłacało.

> Po prostu Polacy jako naród bardzo siebie nienawidzą.

Charakterystyczna dla niektórych socjopatów wypowiedź. Taki Zifel uważa
że inni zachowują się przyzwoicie dla poklasku, czyli udają oraz w
gruncie rzeczy wszystkich nienawidzą. Ty, Zifel, nie jest tak że inni
podzielają twoją konstrukcję psychiczną. Ogół ludzi ma neurony
zwierciadlane w porządku a ty powinieneś popracować nad swoim
postrzeganiem świata.

Arnold Ziffel

Jacek Maciejewski <jac...@go2.pl> wrote:

> Charakterystyczna dla niektórych socjopatów wypowiedź. Taki Zifel uważa
> że inni zachowują się przyzwoicie dla poklasku, czyli udają

Firmy zachowują się tak, jak im się to PR-owo opłaca. Firma ma pomnażać
zysk. Chyba nie wierzysz w to, że firma wrzuca flagę z dobrego serca?

> oraz w gruncie rzeczy wszystkich nienawidzą.

Polacy, jako ogół, nienawidzą głównie siebie nawzajem.

--
Zamienie tesciowa na psa. Moze byl wsciekly.