cywilizacja dotarła do Londynu

PiteR

wróciłem z urlopu świątecznego

Paczę i oczom nie wierzę.
Postawili paczkomat InPost koło mojej drewnianej szopy.
Mała, pierwsza jaskółka cywilizacji.

Nie wszyscy na ulicy muszą wiedzieć że kupiłem
sztuczną pochwę z trzema szybkościami wibracji
ani szukać paczki u sasiadów, pod wycieraczką, za śmietnikiem,
lub w donicy k.j. mać.

Najbardziej mnie rozpierdala jak w hipermarkecie
kasjerka zawsze pyta card or cash?

wtedy odpowiadam a co to jest gotówka?

bo na cywilizowanym kontynencie już dawno tego nie używamy.

--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę

RoMan Mandziejewicz

Hello PiteR,

Sunday, January 16, 2022, 2:47:34 PM, you wrote:

> [...]
> kasjerka zawsze pyta card or cash?
> wtedy odpowiadam a co to jest gotówka?
> bo na cywilizowanym kontynencie już dawno tego nie używamy.

O jakim cywilizowanym kontynencie piszesz? Bo poza Europą, to często
jeszcze z czasów czeku łupanego nie wyszli. Akurat

--
Best regards,
RoMan

PiteR

in <news:3452529542$2022011...@squadack.com>
user RoMan Mandziejewicz pisze tak:

> O jakim cywilizowanym kontynencie piszesz?

no o kontynentalnej Europie. Angole twierdzą że oni to nie Europa.

np w Polsce wypłacam gotówkę tylko jeśli
lekarz-złodziej wyraźnie żąda i dla nygusów taksówkarzy.

RoMan Mandziejewicz

Hello PiteR,

Sunday, January 16, 2022, 4:48:28 PM, you wrote:

> no o kontynentalnej Europie. Angole twierdzą że oni to nie Europa.
> np w Polsce wypłacam gotówkę tylko jeśli
> lekarz-złodziej wyraźnie żąda i dla nygusów taksówkarzy.

Ostatnie miejsce, gdzie potrzebowałem gotówki, to była pobliska
piekarnia. Nawet oni w końcu uruchomili terminal. Do wózków mam
plastikowe żetony. Po co mi gotówka?

BTW: w Dubaju za wynajęcie mieszkania płatność tylko czekiem.
Oczywiście banku w Emiratach. Jeśli nie masz konta, to nocujesz tylko
w hotelach.

Jacek Maciejewski

Dnia Sun, 16 Jan 2022 13:47:34 GMT, PiteR napisał(a):

> Paczę i oczom nie wierzę.
> Postawili paczkomat InPost koło mojej drewnianej szopy.
> Mała, pierwsza jaskółka cywilizacji.

Inpost w Londynie już od 2015:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:InPost_paczkomat_Londyn.jpg
Mnie ciekawi czy można nadać paczkę w Polsce na adres londyński i za
ile.
--
Jacek
I hate haters.

PiteR

in <news:90bab1662vz5$.1mffuwvh...@40tude.net>
user Jacek Maciejewski pisze tak:

> Inpost w Londynie już od 2015:
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:InPost_paczkomat_Londyn.jpg

Wiesz ja mam oko na takie sprawy gdzie paczkomat stoi i niewiele ich
widziałem. Ale mówię o bardzo wschodnim Londynie gdzie już wrony
zawracają i asfalt na noc zwijają. Pewnie w 2015r stawiali maszyny w
zachodnim.

> Mnie ciekawi czy można nadać paczkę w Polsce na adres londyński i za
> ile.

Na ich stronie nie można wybrać zagranicznego paczkomatu

https://inpost.pl/SzybkieNadania/

https://inpost.pl/aktualnosci-przekrocz-granice-i-rozkrec-swoj-biznes-z-usluga-inpost-cross-border
https://www.kurierem.pl/firma-kurierska-InPost-CB,269.html
https://przesylarka.pl/regulamin/inpost-cross-border

Firma InPost nie prowadzi już usługi Cross Boarder. Chcesz wysłać
paczki do Anglii, Szkocji, Niemiec i innych krajów Unii
Europejskiej? Zamów kuriera DPD, GLS lub UPS.

Wysyłałem Poczta Polską list ze śrubokretami
to wyszło jakoś tanio. 20zł czy cos do 1kg.

PiteR

in <news:XnsAE25D7C7EDA...@127.0.0.1>
user PiteR pisze tak:

> Wysyłałem Poczta Polską list ze śrubokretami
> to wyszło jakoś tanio. 20zł czy cos do 1kg.

sprostowanie

Przyszła w końcu ta paczka-list, waga 995g
opłata dla Poczty Polskiej nie 20 a 34.50zł
wysłana 8 styczeń, szła 14 dni (Koszalin - Londyn)