życie handlarzyny

PiteR

zamówiony towar przychodzi błyskawicznie.

Naszła mnie rozkmina, że sprzedawczyk to musi mieć już
przygotowane koperty i tylko czeka w boksie żeby polecieć na pocztę.
A może ma ludzi? Etat chyba wykluczony?

jak to jest?

wpisujcie miasta

--
Piter

WUKO Racing Team

Liwiusz

W dniu 2021-06-09 o 01:00, PiteR pisze:
> [...]
>
> Naszła mnie rozkmina, że sprzedawczyk to musi mieć już
> przygotowane koperty i tylko czeka w boksie żeby polecieć na pocztę.

Pakuje na bieżąco, po południu przyjeżdża kurier.
Emocje jak na grzybach:)
Nowy na allegro?

--
Liwiusz

PiteR

in <news:60c09438$0$507$6578...@news.neostrada.pl>
user Liwiusz pisze tak:
uchowaj Boże

jeśli kiedyś moooże to na www.ebay.co.uk
ale wątpię

--
Piter

PiteR

user Liwiusz pisze tak:

uchowaj Boże

jeśli kiedyś moooże to na www.ebay.co.uk
ale wątpię

Nigdy nie byłem na grzybach na ktorych nie było emocji ;)

https://www.wykop.pl/wpis/18627477/kompletnie-nie-rozumiem-powiedzenie-emocje-jak-na-/

--
Piter

człowiek chciał być królem planety