aliekspresy kiedy założyć spór/żądać zwrotu pieniędzy?

alojzy nieborak

Znalazłem na internetach 4 sprzeczne odpowiedzi.
Dwie mówią: "przed upływem okresu ochronnego"
Dwie mówią: "po upłynięciu okresu ochronnego"

No i zgłupiałem:)

Tyle na aliekspresach:
1. If your order does not arrive on 2022-01-12 , you can
apply for a refund by opening a dispute.

Akarm

W dniu 2021-12-26 o 18:35, alojzy nieborak pisze:
Czym się kierowałeś, uznając usenet za najlepsze miejsce do
poinformowania wszystkich, że zgłupiałeś? Według mnie, to korzystniej
jest o takich przeżyciach pisać na swoim blogu.
Pocieszę Cię: w internetach pisują różni, o różnym pojmowaniu
najprostszych nawet spraw. Zatem nie przejmuj się tak bardzo sprzecznymi
opiniami. Pogódź się z faktem, że nie wszyscy mają jedno zdanie.

--
-
Akarm

alojzy nieborak

Akarm napisał(a):

> Czym się kierowałeś, uznając usenet za najlepsze miejsce do
> poinformowania wszystkich, że zgłupiałeś? Według mnie, to korzystniej
> jest o takich przeżyciach pisać na swoim blogu.

Owszem korzystniej, ale trza mieć o czym pisać, trza mieć chęć
dzielenia się, do tego trza pisać nienagannie.

Nie spełniam 2/3 warunków.