obserwowanie przedmiotu

Arek

Gdzie można włączyć obserowanie? Na stronie przedmiotu nie ma
ani dodaj do obserwowanych ani obserwuj.
Na koncie mam w obserwowwanych jakieś starocie czyli w ogóle
niby działa.

Arek

Jacek Maciejewski

Dnia Thu, 31 Mar 2022 19:28:37 +0200, Arek napisał(a):

> Gdzie można włączyć obserowanie?

Na okienku ze zdjęciem, na górze po prawej jest gwiazdka, kliknij ją.
--
Jacek
I hate haters.

Arek

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jac...@go2.pl> napisał w wiadomości

> Na okienku ze zdjęciem, na górze po prawej jest gwiazdka, kliknij ją.

Pojawia się lista obserwowanych, na niej nie ma tego przedmiotu.

Arek

Arek

Użytkownik "Arek" <abc...@poczta.onet.pl.usun_cde.invalid> napisał w
wiadomości news:62476b77$0$470$6578...@news.neostrada.pl...
Dzięki, zadziałało, są 2 gwiazdki, ta druga pojawia się przy obrazku.
Wygooglowałem, że jakiś opis Obserwuj powinien się pojawiać
ale mi się przy żadnej z gwiazdek nic nie pojawia.

Dlaczego mam zgadywać co może oznaczać gwiazdka, a co
kwiatuszek lub inny bazgroł? A może oznacza "zapłać z dodatkową
prowizją 1000zł"? Z zasady nie klikam na ślepo...
Nie mogli słowami, jaki imbecyl to wymyślił.? Jest to gdzieś
w regulaminie opisane?

Arek

Jacek Maciejewski

Dnia Fri, 1 Apr 2022 23:32:38 +0200, Arek napisał(a):

> Dlaczego mam zgadywać co może oznaczać gwiazdka, a co
> kwiatuszek lub inny bazgroł? A może oznacza "zapłać z dodatkową
> prowizją 1000zł"? Z zasady nie klikam na ślepo...
> Nie mogli słowami, jaki imbecyl to wymyślił.?

To nie wiedziałeś że w Europie przechodzimy z łacińskiego alfabetu na
hieroglify jak w Chinach? Za 50 lat już nikt nie będzie znał liter.
Wszyscy będą się komunikować emotikonami i ikonami :)