Wysyłka Inpost z paczkomatu do domu

Grzegorz Orzeł

Czy oprócz Inpostu oferuje jakiś pośrednik wysyłkę paczki do domu z nadaniem w paczkomacie?

Robert Tomasik

W dniu 22.06.2021 o 11:07, Grzegorz Orzeł pisze:
> Czy oprócz Inpostu oferuje jakiś pośrednik wysyłkę paczki do domu z nadaniem w paczkomacie?

A mamy jakieś inne paczkomaty? Pytam, bo nie widziałem, ale nie wykluczam.

--
Robert Tomasik

Grzegorz Orzeł

Chodziło mi o pośrednika typu Furgonetka, Sendit itp.
Pośrednicy mają tańsze przesyłki niż bezpośrednio przewoźnik, ale nikt nie ma opcji Paczkomat-Dom

netx

> A mamy jakieś inne paczkomaty? Pytam, bo nie widziałem, ale nie wykluczam.

W pobliskiej Biedronce mam Smartboxa (odpowiednik paczkomatu Inpostu).
Można w nim odbierać przesyłki np. z Allegro, pocztowe. Można do niego
przekierowywać "będące w drodze" przesyłki DHL, DPD. Ostatnio przy
odbieraniu paczki zauważyłem że oprócz "Odbierz" pojawiła się funkcja
"Wyślij" ale nie znam szczegółów jak się z tego korzysta.

Adam

Furgonetka ma tylko paczkomat-paczkomat albo kurier-paczkomat.
Nie ma paczkomat-kurier.

Jak do nich dzwoniłem, to odpowiedź była "tak, mieliśmy takie zgłoszenia".
Ale na razie chyba niz nie robią.
Może znów by ich pogonić w kilka osób?

Aczkolwiek może być, że Inpost zapomniał zrobić API w tę stronę.

--
Pozdrawiam.

Adam