RTV Euro AGD

Kamil

WItam

Przepraszam, że na tej grupie, ale nie znalazłem innej odpowiedniej. Do
rzeczy:

https://tiny.pl/rz42l

Co kupiłem? W tytule i opisie jest Samsung Galaxy S20 FE Clear View Cover
EF-ZG780CN, a dopiero na dole maleńkimi literkami info, że to etui. CO z tym
fantem można zrobić? Gdzie zgłosić takie oszukańcze praktyki?

Pozdrawiam

Jacek Maciejewski

Dnia Mon, 31 May 2021 12:52:42 +0200, Kamil napisał(a):

> CO z tym
> fantem można zrobić?

A zwrotów nie ma?
--
Jacek
-I hate haters-

RoMan Mandziejewicz

Hello Kamil,
Jak wół masz „Clear View Cover”.

--
Best regards,
RoMan

Kamil

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał:

> Jak wół masz „Clear View Cover”.

Jak wół? Nie znam angielskiego. Jesteśmy w Polsce i zdaje się, że obowiązuje
język polski. Oczywiście przyznaję, że dałem się oszukać przez swoje
gapiostwo. Jednak nie wyklucza to faktu, że oferta jest sformułowana
wrednie. owieczki trzeba strzyc, prawda?

Pozdrawiam

RoMan Mandziejewicz

Hello Kamil,

Tuesday, June 1, 2021, 10:43:21 AM, you wrote:

> Jak wół? Nie znam angielskiego.

Są słowniki.

> Jesteśmy w Polsce i zdaje się, że obowiązuje język polski.

Kategoria: ETUI DO TELEFONÓW ponad nazwą po angielsku. Poniżej obrazka
Typ: etui z klapką

> Oczywiście przyznaję, że dałem się oszukać przez swoje gapiostwo.

Tylko i wyłącznie na własne życzenie. Bo przecież nie myslałeś chyba,
że sprzedają telefon za 5% wartości.

> Jednak nie wyklucza to faktu, że oferta jest sformułowana
> wrednie. owieczki trzeba strzyc, prawda?

Nie trzeba - idioci strzygą się sami. Przypominam, że masz prawo
zwrotu. Bo może o tym też zapomniałeś?

jo44

W dniu 01.06.2021 o 10:43, Kamil pisze:
> owieczki trzeba strzyc, prawda?

Nie owieczki a barany. Zwłaszcza takie, które sądzą
że za 180 zł kupią taki telefon.

Kamil

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał:

> Tylko i wyłącznie na własne życzenie. Bo przecież nie myslałeś chyba,
> że sprzedają telefon za 5% wartości.

To odpowiedź w Twoim stylu. Jakbyś reprezentował interes sprzedawcy. W
dalszym ciągu utrzymuję, że oferta jest skonstruowana oszukańczo. Wyobraź
sobie, że masz ofertę:

Telefon Sony Xperia, ładowarka, słuchawki. I jest piękna fotka telefonu.

Czy to oznacza, że kupię ładowarkę i słuchawki? A może tylko słuchawki?
Kategoria jest nieważna. Często oferty są pomieszane co do kategorii. A czy
5% wartości to osobna sprawa. Nie każdy musi znać aktualne ceny. A 180 zł za
kawałek plastiku to jawne draństwo.

> Nie trzeba - idioci strzygą się sami. Przypominam, że masz prawo
> zwrotu. Bo może o tym też zapomniałeś?

Nie zapomniałem. To inna sprawa.

Pzdr

Kamil

Użytkownik "jo44" napisał:

> Nie owieczki a barany. Zwłaszcza takie, które sądzą
> że za 180 zł kupią taki telefon.

Spierdalaj na drzewo chamski cycku!

BZPZDR

RoMan Mandziejewicz

Hello Kamil,

Thursday, June 3, 2021, 7:23:15 PM, you wrote:

> To odpowiedź w Twoim stylu. Jakbyś reprezentował interes sprzedawcy.

Paranoję leczy się trudno ale daje się ustabilizować.

> W dalszym ciągu utrzymuję, że oferta jest skonstruowana oszukańczo.
> Wyobraź sobie, że masz ofertę: Telefon Sony Xperia, ładowarka,
> słuchawki. I jest piękna fotka telefonu.

Ale ta oferta nie jest tak skonstruowana. Oferta jest we właściwym
dziale, ma właściwy tytuł i poprawny opis.

> [...]
> 5% wartości to osobna sprawa. Nie każdy musi znać aktualne ceny. A 180 zł za

Żadnego draństwa. Nie musisz kupować etui za 180 PLN, możesz kupić za
kilkanaście PLN.

> Nie zapomniałem. To inna sprawa.

Sprawa jest taka, że jesteś pieniaczem.

Kamil

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał:

> Sprawa jest taka, że jesteś pieniaczem.

Z przykrością stwierdzam, że cierpisz na niedorozwój osobowości. Jeśli
koniecznie chcesz się dowartościować to idź pod budkę z piwem i tam obrażaj
i wyśmiewaj ludzi. Dostaniesz pięścią w nos i pójdziesz z płaczem do domu. A
tu zza klawiatury jesteś odważny. Won smieciu z moich wątków!!!

PLONK

Astralny Rębajło

Kamil napisał(a):
Na stronie w kilku miejscach masz napisane "etui".

www.euro.com.pl/etui-do-telefonow/samsung-galaxy
Sklep RTV EURO AGD... Etui do telefonów Samsung Galaxy

Typ etui z klapką Dedykowane do Samsung Galaxy S20 FE
Dane techniczne etui dedykowane Samsung Galaxy
Informacje ogólne Typ etui z klapką
Marka: Samsung Etui dedykowane: etui do Samsunga Typ: etui z klapką

8x napisali "etui" i 0x telefon.

Tak więc mamy 8:0. Wniosek? Możesz nie mieć racji z: "oszukańcze praktyki? "

https://pl.wikipedia.org/wiki/My%C5%9Blenie_%C5%BCyczeniowe

Jacek Maciejewski

Dnia Fri, 4 Jun 2021 05:20:10 -0700 (PDT), Astralny Rębajło napisał(a):

> . Wniosek?

Kamil jest pieniaczem a Roman obrażalskim zarozumialcem. Co co szkodzi
patrzeć z boku jak się okładają grabelkami w piaskownicy? :)

RoMan Mandziejewicz

Hello Kamil,

Friday, June 4, 2021, 1:26:35 PM, you wrote:

> [...]
> i wyśmiewaj ludzi. Dostaniesz pięścią w nos i pójdziesz z płaczem do domu. A
> tu zza klawiatury jesteś odważny. Won smieciu z moich wątków!!!

Nie dość, że pieniacz, to jeszcze idiota.

> PLONK

A potrafisz?

RoMan Mandziejewicz

Hello Astralny,
Facet stanął przed dysonansem poznawczym - nie potrafi pogodzić się z
tym, że jest idiotą i do tego przyznać, zwracając etui, które kupił.

Dlatego będzie się teraz pienił, wygrażał pięściami, być może jeszcze
bardziej nagłaśniał sprawę, udowadniając wszem i wobec, kim jest i co
robi.

RadoslawF

W dniu 2021-06-03 o 19:24, Kamil pisze:

> Spierdalaj na drzewo chamski cycku!

Zastosuj tę radę do siebie. Nazwa tez ci pasuje.

Pozdrawiam

Akarm

W dniu 2021-06-04 o 19:43, RadoslawF pisze:

> Zastosuj tę radę do siebie. Nazwa tez ci pasuje.

Przecież to jest nieogar. Kiedyś tutaj miał pretensje, że tusze do
drukarek w dziale "zamienniki", po napełnieniu oryginalnych pojemników,
sprzedawane są jako nowe zamienniki. I to z parametrem "regenerowane".
Temat: Nowy, czy regerowany? (tak, z literówką) jakby ktoś miał chęć
sobie przypomnieć.

--
-