E-maik od DHL

Kamil

Witam

Otrzymałem e-mail od DHL o treści:

Kilka razy próbowaliśmy skontaktować się z Tobą w sprawie adresu dostawy
Twojej paczki.
Opłata pocztowa 10,- nie została opłacona i brakuje Twoich danych
kontaktowych.

Produkt: Apple iPhone 13
Transport i wysyłka
DHL Express: 10,-

Co to jest? Naciągacz?

Pozdrawiam

RoMan Mandziejewicz

Hello Kamil,

Thursday, October 21, 2021, 2:26:29 PM, you wrote:

> Otrzymałem e-mail od DHL o treści:

A skąd pewność, od kogo?

> Kilka razy próbowaliśmy skontaktować się z Tobą w sprawie adresu dostawy
> Twojej paczki.
> Opłata pocztowa 10,- nie została opłacona i brakuje Twoich danych
> kontaktowych.

Jak przyjęli nieopłaconą przesyłkę bez adresu?

> Produkt: Apple iPhone 13

Taaaaaa

> Transport i wysyłka
> DHL Express: 10,-
> Co to jest? Naciągacz?

Oczywiście. SCAM Cz. d. a.

--
Best regards,
RoMan

Robert Tomasik

W dniu 21.10.2021 o 14:26, Kamil pisze:

Nie otwieraj załącznika. Nie ma to niczego wspólnego z DHL-em. Jak nie
zamawiałeś telefonu, więc chyba trudno się spodziewać, że go ktoś wyśle
- zwłaszcza anonimowo :-)

--
Robert Tomasik

Kris

Dorosły jesteś.
Zrób co tam w meilu chcą.
Czegoś się nauczysz

Akarm

> Taaaaaa

Intrygujące, jak mało godności niektórzy mają. Nic dziwnego, że później
hołota śmiało ich miesza z błotem, pisząc np.:

"Won smieciu z moich wątków!"

:D
Wbrew nakazowi autora, odczuwają nieprzepartą potrzebę zaistnienia w
jego wątkach. :D

--
-
Akarm

Astralny Rębajło

RoMan Mandziejewicz napisał(a):

> A skąd pewność, od kogo?
> Jak przyjęli nieopłaconą przesyłkę bez adresu?

Adres prawdopodobnie mają.
Po mojemu przechodzą z dostaw "na adres" (brak ludzi?) na "Odbiór z Service Point lub Automatu DHL"
Wysyłają mejla albo smsa aby wybrać punkt odbioru.
Początkowo upierałem się i nie zgłosiłem żadnego punktu odbioru, w końcu
zapłaciłem za dostarczenie na adres, no to mi wyklikali na stronie śledzenia "wyjątek"
znaczy leży i czeka aż klient pęknie i wybierze punkt odbioru:)
W końcu pękłem i wybrałem ten nieszczęsny punkt odbioru, mam niedaleko.

Wot nowinka uzasadniona ekologicznościo:
cyt.
zadbasz również o swój własny ślad węglowy!

Czytaj: zapierdalaj se sam po odbiór, a zaoszczędzona kasa dla nas.
https://www.dhl.com/pl-pl/home/nasze-dywizje/parcel/dla-ciebie/odbior/punkt.html

Robert Tomasik

W dniu 01.11.2021 o 16:13, Astralny Rębajło pisze:
> Po mojemu przechodzą z dostaw "na adres" (brak ludzi?) na "Odbiór z
> Service Point lub Automatu DHL" Wysyłają mejla albo smsa aby wybrać
> punkt odbioru.

Zdecydowanie nie masz racji. Firmy kurierskie różne dziwne rzeczy robią,
tym nie mniej tego typu SMS-y mają za zadanie nakłonienie użytkownika do
kliknięcia w link. Linki zawierają szkodliwy kod.

--
Robert Tomasik

Astralny Rębajło

Robert Tomasik napisał(a):
Fakt. Odprawa celna jest 5-7x droższa i nie podają
zawartości przesyłki, tylko sami pytają o zawartość:)

PiteR

in <news:61716e45$0$24051$6578...@news.neostrada.pl>
user Robert Tomasik pisze tak:
Ja obejrzałem Amelię i rozsyłam na chybił trafił iPhony 13
ale tylko wersję Pro.

https://www.apple.com/uk/shop/buy-iphone/iphone-13-pro

--
Piter