głupie chuje z Allegro

PiteR

Feb 7, 2024, 5:56:05 PMFeb 7
kup ponownie nie znaczy wg nich kup ponownie towar który kupiłeś kiedyś
tylko z dupy reklama "podobnych" produktów

np wiertła do metalu = kawa pienisty cuchnący ferment dobry do mycia
kibli.

towary dla statystycznego plebsu:
żarcie dla kundla, pieluchy, dezodoranty.

--
Piter

#jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

Akarm

Feb 8, 2024, 4:31:39 PMFeb 8
W dniu 07.02.2024 o 23:55, PiteR pisze:
> [...]
> kibli.
>
> towary dla statystycznego plebsu:
> żarcie dla kundla, pieluchy, dezodoranty.

Spojrzałem w swoje zakupy sprzed około roku i kliknąłem w paru z nich
opcję "kup ponownie". Za każdym razem pojawiała się strona przeznaczona
do finalizowania transakcji, czyli wybór dostawy i rodzaju zapłaty.
W kilku innych przypadkach było "kup teraz" i wtedy po kliknięciu
ukazywał się komunikat "Nie udało się kupić ponownie, oferty nie
znaleziono".

Wychodzi na to, że głupie chuje faktycznie bywają na Allegro... :D

--
-
Akarm

Adam

Feb 9, 2024, 9:39:10 AMFeb 9
Dnia Thu, 8 Feb 2024 22:31:35 +0100, Akarm napisał(a):

> [...]
> opcję "kup ponownie". Za każdym razem pojawiała się strona przeznaczona
> do finalizowania transakcji, czyli wybór dostawy i rodzaju zapłaty.

Potwierdzam, u mnie tak samo.

--
Pozdrawiam.

Adam