Jak zarchiwizować stronę www oferty / aukcji Allegro?

netx

Prośba o polecenie jakiegoś dodatku do przeglądarki Chrome pod Windowsem
do zarchiwizowania aukcji w chwili zakupu, lub wcześniej, ponieważ jak
widzę Allegro usuwa podgląd niektórych zakończonych ofert czy aukcji.
Przykładowo wczoraj kupiłem latarkę:
https://allegro.pl/oferta/nextool-super-jasna-latarka-led-flashlight-11820991623
Już dzisiaj (jeden dzień po zakupie) nie widać treści oferty (po
kliknięciu na link powyżej).

Co ciekawe niektóre aukcje widać dalej ale nie znalazłem reguły bo nawet
zakończone - jedne widać, inne nie.

Myślałem że będę mógł skorzystać z Archiwum Allegro, ale tam nie ma
funkcji abym mógł zarchiwizować ofertę/aukcję na żądanie, tylko sobie
chyba sami wybierają co archiwizować.

PS. cały link do tej oferty z latarką którą podałem wyżej jest
następujący (ale to nic nie wnosi):
https://allegro.pl/oferta/nextool-super-jasna-latarka-led-flashlight-11820991623?utm_source=notification&utm_medium=cartWithPayment&utm_campaign=cef7b135-c856-4150-84eb-687c2d87cdd6&navCategoryId=258182&snapshot=MjAyMi0xMS0yMVQwMDozMzoxMS41MDJaO2J1eWVyOzRmNTgxMGEzODM4ZGFjMjhiNjEzMjIyYjEzNjE5NDZjYzliNGU0MTllNjRmZDlmNWRmMmFlYTAzOGY0ZWVkMWU%3D

PiteR

in <news:tljf92$j0b$1...@gioia.aioe.org>
user netx pisze tak:

> Prośba o polecenie jakiegoś dodatku do przeglądarki Chrome pod
> Windowsem do zarchiwizowania aukcji w chwili zakupu, lub
> wcześniej, ponieważ jak widzę Allegro usuwa podgląd

Nie wystarczy zrzut ekranów?

--
Piter

poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
waszego czołgu.

netx

W dniu 22.11.2022 o 23:11, PiteR pisze:
> in <news:tljf92$j0b$1...@gioia.aioe.org>

> Nie wystarczy zrzut ekranów?

Te aukcje mają po kilkanaście stron ("ekranów"). Trzeba by precyzyjnie
przewijać po jednym ekranie i robić screenshoty, potem zapisywać,
zapewne każdego jpg/png osobno. Dość to by było upierdliwe.

Na razie "odkryłem" w Chrome "zapisz do pdf" co tworzy jeden dokument od
razu dla całej oferty czy aukcji Allegro. Przypuszczam że można by
załączyć taki pdf do dyskusji/sporu na platformie Allegro.

Co ciekawe aby w pdf zapisały się wszystkie obrazki z oferty Allegro,
muszę najpierw całą stronę oferty obejrzeć czyli przewinąć - pewnie
przeglądarka musi ściągnąć wszystkie obrazki. Trochę to niedopracowane.

PiteR

in <news:tlld91$1i8i$1...@gioia.aioe.org>
user netx pisze tak:

> [...]
> precyzyjnie przewijać po jednym ekranie i robić screenshoty, potem
> zapisywać, zapewne każdego jpg/png osobno. Dość to by było

Vivaldi robi długie zrzuty. Czasem tak długie że jest problem z
otworzeniem takiego jpg

> [...]
> dokument od razu dla całej oferty czy aukcji Allegro. Przypuszczam
> że można by załączyć taki pdf do dyskusji/sporu na platformie

pdf dobra sprawa

> [...]
> Allegro, muszę najpierw całą stronę oferty obejrzeć czyli
> przewinąć - pewnie przeglądarka musi ściągnąć wszystkie obrazki.

wredne małpy webmasterzy.

Akarm

W dniu 22.11.2022 o 22:34, netx pisze:

> Przykładowo wczoraj kupiłem latarkę:
> https://allegro.pl/oferta/nextool-super-jasna-latarka-led-flashlight-11820991623
> Już dzisiaj (jeden dzień po zakupie) nie widać treści oferty (po
> kliknięciu na link powyżej).

Oba linki pokazują tę samą ofertę. Ten drugi link ma tylko dodana
informację o zmianie oferty przez sprzedawcę.

--
-
Akarm

netx

W dniu 26.11.2022 o 18:14, Akarm pisze:

> Oba linki pokazują tę samą ofertę. Ten drugi link ma tylko dodana
> informację o zmianie oferty przez sprzedawcę.

W ogóle stała się rzecz dziwna: znowu można teraz podejrzeć treść tej
oferty po kliknięciu w w.w. link i nawet są zdjęcia. Do
Wczoraj/przedwczoraj Allegro wyświetlało "Oferta zakończona" i nie było
widać treści oferty ani zdjęć - dlatego pytałem jak zarchiwizować jej
treść przed zakupem.

netx

> Oba linki pokazują tę samą ofertę. Ten drugi link ma tylko dodana
> informację o zmianie oferty przez sprzedawcę.

W ogóle stała się rzecz dziwna: znowu można teraz podejrzeć treść tej
oferty po kliknięciu w link ze snapshotem i nawet są zdjęcia. Do

Budzik

Użytkownik netx nos...@gazeta.pl ...

> [...]
> dokument od razu dla całej oferty czy aukcji Allegro. Przypuszczam
> że można by załączyć taki pdf do dyskusji/sporu na platformie

Zapisanie do pdf jest spoko chociaz bardziej dla siebie zeby pamiec nie
zaszwankowała.
Nie sadzisz ze nawet jezeli coś ci sie nie wyswietla to w razie sporu
allegro ma dostep do tresci aukcji?

Moze allegro powinno do maila informujacego o wygranej dołączac pdfa z
trescia aukcji? Chociazby jako opcję.

--
Pozdrawia... Budzik
"Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki