Paczka Pocztex pobraniowa

netx

Mam pytanie czy paczka pobraniowa Pocztex, nadana na mój adres domowy,
będzie na mnie czekać na pobliskiej poczcie w wypadku jeśli kurier mnie
nie zastanie pod adresem domowym? Infolinia Pocztexu powiedziała że tak,
sprzedawca twierdzi że nie. Jak jest w rzeczywistości?

netx

W dniu 06.04.2022 o 15:16, netx pisze:
W ogóle sprzedawca nadał ten "drobiazg" Inpostem mimo że wybrałem
Pocztex. Zapłaciłem 22zł za wysyłkę pobraniową Pocztexem. Sprzedawca
twierdzi że wysłał droższym sposobem - InPostem (też na adres domowy)
dla mojego dobra - aby przesyłka szybciej dotarła. Czy inpost, gabaryt A
może być droższy od 22zł?

Mark

> [...]
> twierdzi że wysłał droższym sposobem - InPostem (też na adres domowy)
> dla mojego dobra - aby przesyłka szybciej dotarła. Czy inpost, gabaryt A

Normalnie to nie, kosztuje 15 zł + 4 zł pobranie, czyli razem 19 zł.
Chyba że zamówił podjazd kuriera i miał do nadania mniej niż 5 paczek.
--
Mark
kei...@pnet.pl

Mark

Powinna oczekiwać aż odbierzesz na poczcie.

--
Mark
kei...@pnet.pl

netx

W dniu 06.04.2022 o 21:00, Mark pisze:
> Powinna oczekiwać aż odbierzesz na poczcie.

Dziękuję za odpowiedź. Przyda się na przyszłość.