programmeren, dat kun je zelf

1 view

jer0en

ik lees al 25 jaar de PCM, en ik heb nu eindelijk dan toch maar zo'n ding
gekocht, zo'n eh.. computer

Kees

"jer0en" <jer...@freemail.nl> schreef in bericht

> ik lees al 25 jaar de PCM, en ik heb nu eindelijk dan toch maar zo'n ding
> gekocht, zo'n eh.. computer
>

>Veel plezier er mee , er zal een wereld voor je opengaan,

Groet Kees

jer0en

alleen als ik de verleiding niet kan weerstaan om een van die dingen waar ze
het in de PCM dan steeds over hebben uit te proberen en hem uitpak.

jer0en

blijft dit hier trouwens nog lang staan?

De Zundappmuts

Hangt van de provider af en hoe jij alles hebt ingesteld.
De Zundappmuts

"jer0en" <jer...@freemail.nl> schreef in bericht

De Zundappmuts

Als jehulp nodig hebt bij het programeren of verwijderen van programma's,of
ander soort problemen,dan raadt ik je de volgende Nederlandse site aan welke
ook een gratis nieuwsbrief iedere maand uitgeeft: www.schoone pc.nl
Hier vind je in begrijpelijke taal goed uitgelegd wat je allemaal kunt doen.
Links en rechts bevinden zich talloze icoontjes welke op hun beurt toegang
tot waardevolle programma's geven.

De Zundappmuts