Ennuhhhh hoe staat het met de aktie?
--
steg
Niksnie opgegeven ........
Ik ben met een cebetical ;-))
En ik heb eigenlijk niks te melden cq te zeiken zeuren mekkeren
Dusch hou ik me gedeisd en probeer de diepere roerselen van het
pc netwerk te ontravelen , de software naar m'n hand te zetten en
een mobo te overtuigen van het feit dat de bios die ik bedoel toch
echt wel configuratief is .....
Musch
Jammer dat ik je weer mag ontmoeten met zo een blaaskaak,
maar toch welkom!
--
steg
Owjaa ook dit soort opmerkingen maken dat ik me een ietewat
terughoudender opstel...
Jammer dat het zo moet ...!!!!!!
Musch
ow je was exact om 12:00 op mijn puter.
Wat is er Musch? Flots dreigde mijn account op te blazen, ik
zie niks, en ik zeg dus dat het een blaaskaak is. Wat is er
aan het handje word je soft ofzo? Jemineeeeeeee ik wil never
nooit niet Joke ontmoeten!!!!
--
steg
07.15 plaatselijke tijd ...
En nee ik word niet soft ;-)
En of jij flots nu wel of niet een blaaskaak vind is niet mijn sores
dus als je wenst te responeren naar mij doe je dat maar zonder
dit soort vreemde toevoegingen , tenslotte is het niet mijn probleem
dat iemand je van het usenet wil blazen huh...
En ja ik vind Joke nog steeds een heks van het zuiverste water , wat
niet wegneemt dat ik in het vervolg wat anders tegen bepaalde zaken
aankijk....
Zou je ook eens moeten doen ...het scheelt aanzienlijk met de consumptie
van alcoholische versnaperingen en ik rook ook een heel stuk minder
;-))))))))
Musch
Kijk aan!!
Kan het me voorstellen na zo een ontmoeting, je ziet de dood
in de ogen. Ow ja blazen........ik doe dit altijd cynisch
let op: WHOEHAHAHAHAHAHAHAH
Ik kan er alleen maar tegen aan kijken zoals ik er tegen aan
kijk, en een ieder weet dat ik een redelijk personage ben,
dus laat ze hun best eens wat beter doen! Onderkruipsels die
wel eens mij de les willen leren lezen gaan bij mij gelijk
de doggy door weer uit. Waar is jouw moed?
--
steg
Hahaha ik barst van de moed steggemans tenslotte dorst ik Jokiedoosje
onder ogen te komen en haar versnaperingen zonder voorbehoud te
nuttigen ....
En al met al heb ik geen problemen met mensen die mij van het net willen
blazen om wat voor reden dan ook ..zal wel met mijn opstelling te maken
hebben denk je niet ?
Wel wil ik benadrukken dat al de ellende die jij hebt of denkt te hebben
niets met mij te maken hebben en dat je toevoegingen op een respons naar
mij weinig terzake doende zijn...
Als ik niet beter wist zou ikdenken dat jij mijn antwoord gebruikt om je
eigen gal een beetje te spuwen....
Voor de rest een goede firewall en virusscanner doet wonderen huh..
en wanneer je er geen aanleiding toe geeft doet een abusedesk je ook
geen kwaad ....
Musch
Nou!!! Moedig hoor! Man ik zou dat morgen gelijk ook doen.
Hou wel van een lolletje.
> En al met al heb ik geen problemen met mensen die mij van het net willen
> blazen om wat voor reden dan ook ..zal wel met mijn opstelling te maken
> hebben denk je niet ?
Wie wil jou van het net afblazen? Als iemad mij dat zou
beloven zou ik er geen enkel probleem mee hebben. <cynisch?: WHOEHAHAHAHAHAHAH
> Wel wil ik benadrukken dat al de ellende die jij hebt of denkt te hebben
> niets met mij te maken hebben en dat je toevoegingen op een respons naar
> mij weinig terzake doende zijn...
U leeft in het verleden. En specificeer die ellende is? Ik
weet nergens van. Sommigen denken je van alles toe te dichten.
> Als ik niet beter wist zou ikdenken dat jij mijn antwoord gebruikt om je
> eigen gal een beetje te spuwen....
Welnee hahahaha. Komop, ik vond het gewoon wat opvallend dat
na de toenadering tot Joke nu Donnemans blijkbaar aan de
beurt is. Ik zeg het, anderen denken.
>
> Voor de rest een goede firewall en virusscanner doet wonderen huh..
> en wanneer je er geen aanleiding toe geeft doet een abusedesk je ook
> geen kwaad ....
>
> Musch
Man weet waar je op antwoordt. Mijn Firewall doet het
perfecto (tenzij een newbie mijn firewall uitzet), en een
virusscanner LOL. Ik heb er wel een maar die staat al jaren
uit en geen centje pijn.
U lult.
--
steg
Er staat toch duidelijk dat ik GEEN problemen heb...
>> Wel wil ik benadrukken dat al de ellende die jij hebt of denkt te hebben
>> niets met mij te maken hebben en dat je toevoegingen op een respons naar
>> mij weinig terzake doende zijn...
> U leeft in het verleden. En specificeer die ellende is? Ik
> weet nergens van. Sommigen denken je van alles toe te dichten.
Q : Wat is er Musch? Flots dreigde mijn account op te blazen, ik
zie niks, en ik zeg dus dat het een blaaskaak is. Wat is er
aan het handje word je soft ofzo? Jemineeeeeeee ik wil never
nooit niet Joke ontmoeten!!!!
--
steg E Q
> > Als ik niet beter wist zou ikdenken dat jij mijn antwoord gebruikt om je
> > eigen gal een beetje te spuwen....
> Welnee hahahaha. Komop, ik vond het gewoon wat opvallend dat
> na de toenadering tot Joke nu Donnemans blijkbaar aan de
> beurt is. Ik zeg het, anderen denken.
Wat jij zegt is geheel en al voor je eigen rekening ...
Maar wanneer iemand mij benaderd dan geef ik daar gewoon antwoord
op ..niks mis mee toch..???
> > Voor de rest een goede firewall en virusscanner doet wonderen huh..
> > en wanneer je er geen aanleiding toe geeft doet een abusedesk je ook
> > geen kwaad ....
> >
> > Musch
>
> Man weet waar je op antwoordt. Mijn Firewall doet het
> perfecto (tenzij een newbie mijn firewall uitzet), en een
> virusscanner LOL. Ik heb er wel een maar die staat al jaren
> uit en geen centje pijn.
>
> U lult.
> --
> steg
Tuurlijk lul ik jij kan het weten huh..
Genoeg aanleiding om U in ieder geval maar weer te negeren ..
ik zit namelijk niet te echt te wachten op je dwaze domme antwoorden.
Truste steggemans ..
Musch
Maar daar ging het toch niet om..........jij denkt echt dat
ik daar mee zit. Jij denkt echt dat ik problemen heb met
mensen van usenet, moet niet gekker worden zeg. Ik zou zo
een feest bouwen met Don en Joke en Henk Weerman. No
Problemas. Als Marloes er ook maar bij is en Berry en Edwin
en An en Stan en Muis en Tis. DAN wordt het pas leuk.
Jullie zijn allemaal overvoerd.
--
steg
steg
Mooi zo..we weten het weer
Musch