Autoradio ve. Nissan Micra storing probleem (hoe mogelijk op te lossen ??)

Marc van Gerwen

Hallo,

Sinds vorige week heb ik een vervelend probleem met mijn autoradio in mijn
Nissan Micra (nieuw model) het betreft hier een in Dashboard
geintegreerde autoradio (vermoedelijk merk: Blaupunkt) het toestel geeft
bij aanzetten de mededeling ' Wait 1H ' en doet vervolgens niets.
Op advies van mijn dealer heb ik de auto langere tijd op contact laten staan
waarna het toestel de code '0000' zou gaan vrijgeven en ik dus de juiste
code in zou kunnen tikken, om die weer te activeren. . Nu heb ik dit
tenminste 6 uur lang geprobeerd, maar in de status vh. toestel veranderd er
niets. Ook loskoppelen vh. elektr. systeem (zekering er even tussenuit gaf
ook géén soelaas).

Wie ooh wie heeft dit eerder ook 'es bij de hand gehad, en weet mogelijk
de oplossing ?

Marc van Gerwen

PD1AKT

Vonkenboer

Probeer het eens op Problemcar.nl

Mark

Marc van Gerwen had uiteengezet :

jim

Op Fri, 10 Feb 2006 22:55:06 +0100, schreef Marc van Gerwen:

(...)

> Wie ooh wie heeft dit eerder ook 'es bij de hand gehad, en weet mogelijk
> de oplossing ?
>
> Marc van Gerwen

Het lijkt mij een probleem dat de dealer zou moeten kunnen oplossen.
Indien de auto nog in de garantie zit zou ik het zondermeer aan de dealer
overlaten.

Meest waarschijnlijke oorzaak, een defecte zekering waardoor de radio
zonder permanente spanning is komen te staan.
Of een draadbreuk, slecht passende steker, enz.
Daardoor is de radio in beveiliging gesporongen.

--
Windows XP werkt echt wel, de ellende begint met drivers, applicaties,
verkeerd begrepen instellingen, et cetera.

73 Jim .--. . .---- .-. . .- PE1REA
Email, put amsat dot org behind the call
Mail from: yahoo, hotmail, aol and msn goes unread /dev/null
This post is NOT scanned by any Anti Virus software ;-D

Bram

lijkt me ook even bij de dealer langs ik heb ook zo'n fijne key code radio
in mijn bus.
affijn als je 1 keer de verkeerde code invoerd moet je een uur wachten op
poging 2 ik had dus zekering geploft en toen begon de ellende de garage had
ook niet de juiste code maar die hebben hem bij ford opgevraagd en voila
weer muziek.

aub zorg op de een of andere manier dat je aan de juiste code komt na 10
keer proberen kun je de radio WEGGOOIEN.
succe
Bram

"jim" <m...@privecy.net> wrote in message