TIJDELIJK TYPE WERK AANGEBODEN

Ronald

Gezocht in Amsterdam een vlotte dame die redelijk goed kan typen om diverse
type en administratieve werkzaam heden
uit te voeren op rustige werk locatie. een redelijke kennis van de
Nederlandse taal is een vereiste en engels talige zou een plus punt zijn.
Je mag zelf je werk tijden bepalen tussen 1100 uur ,s morgens tot diep in de
nacht 0400 uur.
Je moet minimaal 2 a 4 uur per dag beschikbaar zijn, om te beginnen minimaal
2 dagen per week of meer als je zelf wilt.
Het is geen werk wat je bij je eigen thuis kan doen

Wil je meer weten dan kan je bellen voor een afspraak 06-11125423 vragen
naar ronald.
Of een mailtje naar ron...@kontaktmail.zzn.com

En een man...??

Gian

Een pruik en wat make-up doet wonderen.
Gian

"Pé" schreef...

Piet Post

> [...]
> uit te voeren op rustige werk(aanelkaar)locatie. (Hoofdletter E)en redelijke kennis van de
> Nederlandse taal is een vereiste en (Hoofdletter E)ngels(aanelkaar)talige(?) zou een plus(aanelkaar)punt zijn.
> Je mag zelf je werk(aanelkaar)tijden bepalen tussen 1100 uur ('),s morgens tot diep in de
> nacht 0400 uur.
> Je moet minimaal 2 à a 4 uur per dag beschikbaar zijn, om te beginnen minimaal

> 2 dagen per week of meer als je zelf wilt.
> Het is geen werk wat je bij je eigen thuis kan doen(punt)

> Wil je meer weten dan kan je bellen voor een afspraak 06-11125423 vragen

En denk erom! Ronald gaat je werk controleren. Om drie uur 's nachts . . . Mag je misschien wel bij hem op schoot zitten!
Sorry voor de HTML (kon het niet laten).

lediejem Ž

"Piet Post" <post...@hotmail.com> schreef in bericht

Ronald <ron...@kontaktmail.zzn.com> schreef in berichtnieuws
dm2s7.27878$d61.3...@amsnews03.chello.com...

> [...]

Mag je misschien wel bij hem op schoot zitten!
Sorry voor de HTML (kon het niet laten).

hmm ... Piet Post ..
volgens mij is dat een bekende ;-)
--
lediejem ®
*wees jezelf, er zijn al zoveel anderen*

Piet Post

lediejem Ž <ledi...@hotmail.com> schreef in berichtnieuws
9oqtc1$el9up$1...@ID-84774.news.dfncis.de...

> [...]

> --

> lediejem Ž

> *wees jezelf, er zijn al zoveel anderen*

Back in 'town' :-)

Groet,
Piet Post

lediejem Ž

"Piet Post" schreef ...
> lediejem Ž schreef...
<knip>

> Back in 'town' :-)
>
> Groet,
> Piet Post

dus toch ;-)
welkom ..
alles goed met Piet?

Ach ja, ik ga er voor! :-)

holtha...@gmail.com

Op dinsdag 25 september 2001 18:34:19 UTC+2 schreef Ronald:
Dag Ronald,
Ik zou graag op de advertentie willen reageren. Ik ben engels en Ik type snel, blind en accuraat.
en zou graag op afspraak willen komen. Van 16 t/m 22 ben ik in Engeland. Mijn email is: lindas...@hotmail.nl

BugHunter

holtha...@gmail.com schreef:
En, wat denk je, zou de vacature na 13 jaar
nog open staan?

--
Bye, BugHunter.
-