Diefstal

Edwin

Ik was een paar dagen in Alkmaar geweest en dat was best leuk want het was
mooi weer.

Ik had Lady mee genomen want die vind het wel leuk om een beetje te rennen
op het strand
Voor al de gevechten met het zeewater.
Ze snapt er echt niks van want het water komt en gaat.

Ze zal echt nooit het water in gaan maar aan het strand is dat echt een
ander verhaal.

Toen werd het toch wel weer een keer tijd om terug naar huis te gaan.

Dus ik de trein naar Nijmegen genomen.
Ik snapte er helemaal niets van maar de reis verliep zonder vertragingen.

Op het station aan gekomen liepen we naar de bushalte
De bus was er nog niet maar dat vond ik niet erg want het was toch wel
lekker weer
Ik heb dan ook maar een vrij plekje gezocht en ben daar gaan zitten.

Wat een lieve hond zij een meisje die naast me zat en ze aaide Lady over
haar kop.
Ik zij ja he.
Lady stak haar kop gelijk in de tas van het meisje die naast me zat.
Ik riep Dikzak dat mag niet.
Het meisje zij dat geeft niet hoor want er zit toch niets in.

Lady haalde haar kop weer uit de tas vandaan alleen had ze iets van een
zakje in haar bek.

Het ging echt heel snel de kans om te reageren kreeg ik niet want ze had het
zakje al open en leeg gegeten er zat
iets van brood in.
Me lunch me lunch!!
Riep het meisje,
Lady stond me kwispelend aan te kijken net of dat ze wilde vragen.
Ik heb toch niets verkeerd gedaan?

Ik heb haar nog aangeboden om iets anders te eten te gaan halen want er word
genoeg verkocht op het staton maar dat was niet nodig het was niet zo erg
zij ze.

Gelukkig maar.

Lady is echt een hele lieve hond alleen af en toe een beetje ondeugend.

Groetsels
Edwin

Sparks

Mooi verhaal dat Lady dat brood pikte :-)

"Edwin" <pc-...@niets.nl> schreef in bericht

Edwin

Ja dat vond ik ook.
Zo maak je nog eens wat mee.

Groetsels
Edwin

"Sparks" <Spa...@seawater.nl> schreef in bericht

Sparks

Een hond is vaak een reden tot een praatje. Gisteren nog aaide een dame mijn
hond Finney. Hij vond het zo leuk dat hij om haar heen rende en ze 3 maal
ingesnoerd stond :-)

"Edwin" <pc-...@niets.nl> schreef in bericht

Edwin

Ja dat klopt een hond lijkt soms net een magneet.
Als ik in de trein of bus zit dan zijn er bijna altijd mensen die haar effe
willen aaien of iets zeggen om dat ze het zo een lieve hond vinden.

Ik kan er echt heel wat verhalen overschrijven.
En natuurlijk tijdens het uitlaten raak ik ook vaak aan de praat met andere
mensen die hun hond uitlaten.