BBC HD

ben doedens

Ziggo heeft weer eens een van zijn bekende truucs uitgehaald.

De BBC kondigde al enkele weken aan dat BBC HD op 26 maart zou worden
vervangen door BBC 2 HD op hetzelfde digitale kanaal als BBC HD.
Ik had verwacht dat deze overgang bij ZIGGO zonder problemen zou verlopen.

Maar wat laat ZIGGO zien?

Een zwart scherm met de mededeling:
BBC HD is per 26 maart gestopt met uitzenden.

Vraag aan Tess van de klantenservice met een hierop voorbereid antwoord wat
er op het volgende neer komt:
Je hebt al BBC 2 in het standaard pakket, wat zeur je dan nog !

Ondertussen biedt UPC

BBC One HD 86
BBC Two HD 87
ARD HD 88
ZDF HD? 89

en heeft daarmee een voorsprong op Ziggo.

--
Met vriendelijke groeten,
Ben Doedens

Menno

ben doedens drukte met precisie uit :
Bovendien gaat UPC het digitale standaardpakket ongecodeerd doorgeven.
Zie ook de discussie op
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=42827 .

--
Een dutje achter het stuur
Is soms van eeuwige duur !

De bearenburch is myn sjirurch

Grouten oet Grunnen (Stad)

ben doedens

Menno wrote:
> ben doedens drukte met precisie uit :

> Bovendien gaat UPC het digitale standaardpakket ongecodeerd doorgeven.
> Zie ook de discussie op
> http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=42827 .

Inmiddels heeft Ziggo ons verrijkt met een drietal nieuwe onzin zenders.
t.w.
Een Amerikaanse porno hardcore zender Penthouse HD 1 welke door Ziggo in
gewone kwaliteit wordt doorgegeven. Maar de Amerikaanse recht op en neer
porno kan ook wel zonder de HD kwaliteit.
Een zender voor paardeliefhebbers, Horse & Country. Je moet er maar van
houden. Mij zeggen al die knollen niks.
Een zender voor Jazzliefhebbers, Djazz TV.

Voor al deze zenders heb je het TV Extra pakket nodig ad 13,50 Euro per
maand extra.
Ondertussen geven alle Duitse zenders programma's in HD door. Naast ARD en
ZDF zijn dat de regionalen NDR en WDR (met schitterende natuurdocu's) en de
commerciėlen RTL en SAT 1.

ALS Ziggo de strijd met de concurrentie b.v. de glasvezelbedrijven wil gaan
verliezen dan moeten ze vooral zo doorgaan.

--
Met Vriendelijke Groeten,
Ben Doedens