Helpdesk-onkunde

De Zundappmuts

Je vraagt je toch in alle redelijkheid af hoe hoog het IQ van de helpdesk
wel mag zijn.
Of dat je gewoon regelrecht te maken heb met een stel debielen die te stom
zijn om hier een juist woord voor te vinden.
Men slaat zich wel vol op de borst en heeft het dan over Klanten-service.
Waaruit bestaat die zogenaamde service dan wel??
En het is niet alleen de helpdesk van ZIGGO die bemand worden door ronduit
gezegd,Een stel debielen.
Sommige weten niet eens waar een klant het over heeft laat staan dat je een
fatsoenlijk antwoord of iets wat hier op zou moeten lijken,van hun krijgt.
Integendeel...Je legt de telefoon nog gefrustreerder en onbegrepen weer
neer.
Maar wel even Tientallen Euro's armer gezien de kosten voor het bellen van
die zogenaamde helpdesk waar louter imbicielen schijnen te werken.
Het wordt hoog tijd dat de Overheid hier eens bij gaat ingrijpen.
Tarieven voor het bellen zouden nooit meer dan bijvoorbeeld 5 cent mogen
zijn inplaats van bedragen die soms 1,5 euro per minuut bedragen.
En dat iedere helpdesk verplicht moet zijn alleen personeel aan de telefoon
te laten die op de hoogte zijn van de producten en men moet eens stoppen met
die vaak irritante keuze-menu's die er alleen voor zijn bedoeld om de mensen
op onnodige kosten te jagen.
De Witte Boorden Criminialiteit Staat bij de Helpdesken dan ook hoog in het
vaandel.
Volgens mij zitten er alleen domme blondjes aan de telefoon van een
helpdesk.
Service aan klanten....Daar hebben die net niet genoeg IQ voor.
Sterker nog 99,9995% van het personeel van een helpdesk heeft 1% meer IQ dan
een koe.
Ze schijten net nog niet onder hun bureautafel.
De Zundappmuts

Pasq

On Wed, 01 Dec 2010 20:50:43 +0100, De Zundappmuts wrote:

> Je vraagt je toch in alle redelijkheid af hoe hoog het IQ van de
> helpdesk wel mag zijn.

Hetzij iets genuanceerder, ben ik het in grote lijnen met je eens.
Vind het niet erg om in een computer te komen,
maar na het derde menuutje "toets 1 voor..." begint het irritatiegehalte
grote vormen aan te nemen.
Als je dan eindelijk iemand aan de lijn krijgt, die het advies geeft het
modem voor de duizenste keer spanningsloos te maken,
vraag ik me wel eens af waar het mis is gegaan met Nederland...

Pasq

Richard

"De Zundappmuts" <henbr...@home.nl> wrote in message

Dan is de helpdesk van PHILIPS een verademing. Geheel gratis. Bij de eerste
klacht krijg je een contactnummer. Wanneer je de tweede keer voor hetzelfde
probleem belt, hoef je alleen het nummer te vermelden en degene met wie je
spreekt is meteen op de hoogte van alles. Werkt perfect en geen stress.

De Zundappmuts

"Richard" <Ric...@hccnet.nl> schreef in bericht
> Dan is dit dus een uitzondering??

De Zundappmuts