Smartcards registreren

ben doedens

Hallo allemaal,

Op de website van Ziggo kun je zelf maximaal 3 smartcards op je Ziggo
abonnement registreren. Nu hebben wij op diverse kamers en hobbyruimtes in
totaal 5 TV(tje)'s waarvan er 3 nu achter een digitaal kassie hangen. 2
stuks in de hobbyruimtes doen het nog analoog. Maar nu Ziggo steeds minder
analoge zenders doorgeeft - onlangs verdwenen om onbegrijpelijke redenen NDR
(het derde Duitse programma in het noorden) en BBC 2 nog van de analoge
zenderlijst - wordt de drang om ook voor deze TV's een (2e hands) digitaal
kassie op te scharrelen wel groter. Vooral nu we weer de winter in gaan en
we weer meer tijd aan onze binnen hobby's gaan besteden. Daarom maar eens
een contact formulier ingevuld bij Ziggo met de vraag of er meer dan 3
smartcards op ��n abonnemenent kunnen worden geregistreerd. Onderstaand het
antwoord. Deuvm

=========================
Geachte heer/mevrouw Doedens,

Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld.

Het is mogelijk om een totaal van vijf smartcard's aan te schaffen op het
klantnummer. Om deze te activeren vraag ik U vriendelijk contact op te nemen
met de klantenservice van Ziggo.

=====================

Met vriendelijke groeten,

Ben

Menno

ben doedens had uiteengezet :

> [...]
> klantnummer. Om deze te activeren vraag ik U vriendelijk contact op te nemen

Kijk eens op het Ziggo gebruikersforun
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/ en benader dan via een PB een
webcaremedewerker, dat gaat waarschijnlijk sneller dan via een
telefoontje naar de Helpdesk.

--
De bearenburch is myn sjirurch

Grouten oet Grunnen