Weer een forse Ziggo storing

ben doedens

Jun 13, 2010, 4:49:26 PM6/13/10
Geweldig dat Ziggo,

Vanaf 13.50 uur ligt Ziggo er hier uit. Geen beeld, geen geluid. En als er
geen kabelsignaal is, dan is er ook geen internet en telefoon. De helplijn
van Ziggo weet niks anders te melden dan dat de storing in de loop van de
middag zal worden opgelost. Over een dik half uur begint er weer een
wedstijd in het kader van het WK voetbal. Nu ben ik geen voetbalfanaat, maar
als Ziggo er in deze regio dan nog uitligt dan maken ze heel veel vrienden.
En dan mogen ze blij zijn dat de storing zich morgen niet herhaalt als
Oranje zijn eerste wedstrijd speelt.

Nee, Ziggo is geweldig. Ben ik blij dat ik tenminste nog kan bellen en
internetten via de vaste telefoonaansluiting van KPN. En evt. TV kijken en
radio luisteren. We waren overigens net bezig te luisteren naar een voor ons
belangrijke uitzending die we aan het opnemen waren op de HD recorder toen
het signaal wegviel. Nu zijn we aangewezen op uitzending gemist.

Ziggo bedankt !!

--
Met Vriendelijke Groeten,

Ben Doedens

Menno

Jun 14, 2010, 1:58:34 PM6/14/10
ben doedens formuleerde de vraag :

Even een pissige klacht via https://www.ziggo.nl/#help/contactformulier
!

--
De bearenburch is myn sjirurg

Grouten oet Grunnen

R te W

Aug 7, 2010, 3:06:37 PM8/7/10

"Menno" <mennomul...@home.nl> schreef in bericht

> Even een pissige klacht via https://www.ziggo.nl/#help/contactformulier !

Wat mot je met dat formulier als je er maar 512 karakters op kwijt kunt?

ben doedens

Aug 7, 2010, 7:11:33 PM8/7/10

Nog een pissige klacht over Ziggo insturen ! ;-)

--
Met vriendelijke groeten,
Ben Doedens

R te W

Aug 8, 2010, 2:50:32 AM8/8/10

"ben doedens" <doe...@hetnet.nl> schreef in bericht

> Nog een pissige klacht over Ziggo insturen ! ;-)

Geef me hun mailadres maar, tis nergens te vinden.

Anopie

Aug 20, 2010, 7:58:06 PM8/20/10
Hey Roger aka SuperBamboe,

Dat is lang geleden!

Ik dacht hetzelfde als jij ... hoe zou het huiskamergevoel zijn op ANKA?
Compleet verdwenen.

Nog steeds verzot op foto's maken?

Waar zou Robert uithangen?

"R te W" <wie...@ziggo.nl> schreef in bericht

ben doedens

Och, een vriendelijke helpdesk helpt niet zoveel.

Vorige week ging bij kennissen de 2e router naar de filistijnen.
1e door Ziggo geïnstalleerde router was na 1 jaar zo dood als een pier.
Zaterdag 24 oktober jl. een forse Ziggo storing.
Daarna TV en telefoon terug maar geen internet. De vriendelijke
helpdeskmedewerkster kon zien dat alles tot in het modem in orde was. Dus de
router was de verdachte.
Conclusie bij de PC Boer waar deze Linksys was aangeschaft:
2e door gebruiker zelf aangeschafte anderhalf jaar oude Linksys router
overleden.

Dus hebben ze in nog geen 3 jaar tijd de 3e router in gebruik genomen.

De Zundappmuts

Bij ons hier in het Zuiden hebben wij amper of zelfs geen last van
dergelijke storingen.
In de nu bijna 10 jaar dat ik te maken heb met Essent of Ziggo,is het 2 keer
voorgekomen dat zowel Internet als TV eruit lag.
Dit als gevolg van het stuktrekken van een paar hoofdkabels door een
aannemer die dacht dat deze kabels niet meer in gebruik waren met alle
gevolgen van dien.
Maar voor de rest waren er amper of geen storingen hier te melden.
De Zundappmuts

> Och, een vriendelijke helpdesk helpt niet zoveel.
>
> Vorige week ging bij kennissen de 2e router naar de filistijnen.
> 1e door Ziggo ge�nstalleerde router was na 1 jaar zo dood als een pier.

Menno

De Zundappmuts heeft ons zojuist aangekondigd :

In de Groninger wijk Laanhuizen verzaakt nu KPN:
http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article6584012.ece/Laanhuizen-al-dagen-%27in-gesprek%27

--
De bearenburch is myn sjirurch

Grouten oet Grunnen

ben doedens

In de 37 jaar dat ik nu KPN (PTT) klant ben heb ik twee de storingsdienst
moeten laten opdraven, beide voor dezelfde klacht.(Veel herrie (kraken etc.)
op de telefoonlijn, ADSL werkte ongestoord verder) Ik zit op een koperlijn
in een kabel die langzaamaan aan het wegrotten is. KPN heeft vervanging
gepland en verplaatst gestoorde lijnen inmiddels naar een andere kabel (als
dat mogelijk is). Deze kabel zit tussen de lokale centrale en een
wijkverdeelcentrale elders in de plaats. Gehele kabelvervanging is gepland,
maar dat vergt nogal wat omdat er hele straten en voetpaden open moeten. Men
doet dat het liefst gelijk met andere werken aan de straat van de gemeente
maar die zijn voorlopig daar niet gepland.

De Zundappmuts

Das nogal een hele waslijst zo te lezen.
Kan me dus heel goed indenken dat dit op je humeur overslaat.
Maar het probleem met de helpdesk van Ziggo staat niet op zichzelf.
Bij 99,5% van alle Helpdesks is dit het geval.
En dit noemt men dan ook nogeens met een uitgestreken gelaat
"Klanten-service"
Het woord alleen al is een lachertje.
En dan vooral als je ze belt,steeds opnieuw dat doorgezaagde zinnetje:Al
onze medewerkers zijn in gesprek,een momentje geduld a.u.b.
Dan zijn zzelfs mijn okselharen rechtop van woede.
Kan ik me oneindig kwaad over maken.
Janus

"Menno" <mennomul...@home.nl> schreef in bericht

Pasq

Nov 21, 2010, 5:19:35 PM11/21/10
On Sat, 20 Nov 2010 14:23:52 +0100, De Zundappmuts wrote:

> [...]
> in gesprek,een momentje geduld a.u.b. Dan zijn zzelfs mijn okselharen
> rechtop van woede. Kan ik me oneindig kwaad over maken.

Dat is nog niks.. Dan krijg je een of andere uitzendkracht aan de lijn,
die een lijstje voor zich heeft, en dat afratelt..
"Heeft u het modem al gereset?"
"Neem de stekker uit het stopcontact, wacht tien minuten,
steek het modem dan weer in. Als u na een half uur nog geen verbinding
heeft, bel dan maar weer terug..."

Pasq

ben doedens

Dat valt bij Ziggo best mee. Ze kunnen vanaf hun werkplek de verbinding naar
je modem testen. Dat bleek dus na de Ziggo storing waarbij bij mijn kennis
de router kapot was gegaan. De helpdesk persoon aan de lijn vertelde dat de
lijn tot aan het modem ok was. Dat verhaal bleek te kloppen toen ik mijn
laptop met een netwerkkabel direct aan het modem aansloot. Er was direct
internetverbinding. Bij controle door de verkoper bleek de router overleden
en kreeg mijn kennis een nieuwe mee, waarmee zonder moeite weer verbinding
met het Ziggo netwerk kon worden gemaakt.