Het paard krijgt nieuwe schoene voor de Pasen.

Berend Jan

Tijdens een fietstocht werd een paard beslagen.
Een aantal foto`s gemaakt.
Foto`s met meer informatieve waarde, dan fotokwaliteit.

http://www.berendjanstijf.nl/Albumpaard/

Kijk maar eens even.

www.bjstijf.nl

Groet: Berend Jan.

Hans Mesman

Leuke platen en inderdaad informatief.
Ik heb dit eens mogen aanschouwen bij de dieren faculteit van de
universiteit van Utrecht.
De lucht van verbrande haren hangt nog in m'n neus!

--
╔╦╗

Roelf van Bergen

"Berend Jan" <bjs...@planet.nl> schreef in bericht
Er komt wat aan herinnering boven.

Mijn vader ging als 12 jarige bij een dorps smid werken in Vierhuizen (
Groningen) het was 1919.

Als 7 jarige verbleef ik de hele zomer van 1948 bij een oom en tante op
Texel. Mijn oom had daar een smederij bij het vliegveld. Ik kon de hele dag
wel staan kijken als er een paard beslagen werd.

Roelf