Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Voor sportclub: tunerversterker gevraagd, kan werkende PC in ruil geven

0 views
Skip to first unread message

Palmisano

unread,
Feb 7, 2012, 4:17:30 PM2/7/12
to
Hallo,

De tunerversterker van onze sportclub is erg slecht. Heeft iemand
misschien nog een goed werkend apparaat staan? Als het kan graag wle
met voorkeurszenders. We zijn nogal slecht bij kas want de zaalhuur
is omhoog gegaan en de subsidie wordt afgeschaft.
Ik heb zelf nog een PC staat (2.2 GHz Pentium 4, 256MB, 30GB) die het
doet en die ik in ruil kan aanbieden.

Omg Den Haag, maar als het niet *al* te ver is, rijd ik wel.

Alvast dank!

Reacties aub naar xsp...@hotmail.com

Tonny

unread,
Feb 9, 2012, 6:54:46 AM2/9/12
to

"Palmisano" <xsp...@hotmail.com> schreef in bericht
news:h253j7t1qc6sgkt1g...@4ax.com...
Helaas geen tuner/versterker voor je maar wel 2 grote geluidsboxen. Gratis
af te halen.
Groet,
Tonny.

Palmisano

unread,
Feb 11, 2012, 5:23:48 PM2/11/12
to
On Thu, 9 Feb 2012 12:54:46 +0100, "Tonny" <ret...@afzender.invalid>
wrote:
Hehe, erg vriendelijk,

maar ik heb de twee die ik nog had staan, al aan diezelfde club
geschonken :-)

Niemand? Kom op, help een club die moet schrapen :-)

Tonny

unread,
Feb 12, 2012, 4:43:28 AM2/12/12
to

"Palmisano" <xsp...@hotmail.com> schreef in bericht
news:fiqdj7likgjqb6oor...@4ax.com...
Kun je je oproep niet doen via Haagse Ochtendradio bij Ger van den Brink?
Den Haag FM 92.0
Succes!
Tonny.

Palmisano

unread,
Feb 12, 2012, 9:05:13 AM2/12/12
to
On Sun, 12 Feb 2012 10:43:28 +0100, "Tonny" <ret...@afzender.invalid>
Nooit van gehoord, maar ik ga kijken.. Bedankt voor de tip!

Tonny

unread,
Feb 13, 2012, 4:15:52 AM2/13/12
to

"Palmisano" <xsp...@hotmail.com> schreef in bericht
news:bohfj7dr0elcip9oj...@4ax.com...
http://denhaagfm.com/index.php?id=263

0 new messages