Hallo,
De tunerversterker van onze sportclub is erg slecht. Heeft iemand
misschien nog een goed werkend apparaat staan? Als het kan graag wle
met voorkeurszenders. We zijn nogal slecht bij kas want de zaalhuur
is omhoog gegaan en de subsidie wordt afgeschaft.
Ik heb zelf nog een PC staat (2.2 GHz Pentium 4, 256MB, 30GB) die het
doet en die ik in ruil kan aanbieden.
Omg Den Haag, maar als het niet *al* te ver is, rijd ik wel.
Alvast dank!
Reacties aub naar
xsp...@hotmail.com