Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Re: DDR-400

1 view
Skip to first unread message
Message has been deleted

shareman

unread,
Oct 22, 2010, 1:41:52 PM10/22/10
to
7 jaar oud, heeft je schoonzoon zichzelf al eens afgevraagd om een nieuwe
aan te schafffen?
"Poecilia" <poecilia.ret...@gmail.com> schreef in bericht
news:i9sgb6$1prp$1...@nl-news.euro.net...
> ?Mijn schoonzoon heeft een ongelofelijk langzame computer van 7 jaar oud,
> met 256MB DDR-400 geheugen, heeft iemand toevallig nog een reepje liggen?
> --
>
> Poecilia


Poecilia

unread,
Oct 23, 2010, 6:55:33 AM10/23/10
to
?"shareman" schreef in bericht
news:4cc1cce1$0$13280$4d41...@block.cheapnews.eu...

Heb ik hem ook al eens gezegd, maar hij vind hem goed genoeg voor de
administratie van zijn zaak
--

Poecilia

shareman

unread,
Oct 23, 2010, 12:13:51 PM10/23/10
to
Kan nooit zo goed tegen mensen die zoo gierig zijn.
Ik als student moet ook maanden sparen voor de computeraankopen.
Hij heeft een eigen zaak dus hierbij lijkt me het probleem opgelost.

"Poecilia" <poecilia.ret...@gmail.com> schreef in bericht

news:i9uev2$2p7p$1...@nl-news.euro.net...

Poecilia

unread,
Oct 23, 2010, 4:10:21 PM10/23/10
to
?"shareman" schreef in bericht
news:4cc309bf$0$24535$4d41...@block.cheapnews.eu...

Och, gierig, het gaat niet om zijn gewone thuis computer, dat is overigens
een laptop, deze computer heeft maar ��n taak en dat is de boekhouding,
waarom zou je iets vervangen wat uitstekend is voor zijn doel, met 256MB er
bij werkt hij gewoon iets sneller, dus nogmaals, als iemand nog zo.n reepje
heeft liggen, dan hoor ik dat graag

--

Poecilia

0 new messages