Heeft iemand misschien nog een (of meer) webcams liggen die niet
gebruikt worden? Het is voor een schoolproject van een kennis die voor
de klas staat.
Als het niet idioot ver weg is, wil ik wel gaan rijden en zo mijn
bijdrage leveren :-).
Ik woon omg Den Haag en werk in Amsterdam west. Dus alles in die
regionen is wel ok.
Groetjes en alvast bedankt.
Palmi
>Palmisano <xsp...@hotmail.com> schreef op Fri, 15 Oct 2010 16:51:47 +0200 in artikel <7gqgb6dh2lv2lshs3...@4ax.com>:
>Die dingen kosten minder dan jouw benzine.
Daarom ga ik ook niet naar Groningen rijden. Als zo'n ding nou
ongebruikt ligt, is het toch beter om hem zo opnieuw in te zetten?
U was toch de gereedschapskisten-meneer? :-)