Heb je systemen staan waar je niets meer met doet en deze graag kwijt wilt
en je woont in de regio Winterswijk. mail dan eventjes wat je hebt. Als we
tot een dealtje kunnen komen haal ik de systemen, na afspraak, zelf op.
De systemen worden dan door mij gecontroleerd. eventueel gerepareerd en
volledig nieuw geinstalleerd. De oude gegevens worden 100% gewist door mij.
De nieuwe ontvanger kan hier niets meer van terughalen.