Hallo, steeds enig tijd wordt mijn USB stick niet meer door windows XP
herkend. Als ik in appa. beheer kijk wordt de hardware wel herkend maa er
wordt geen driveletter toegekend. Verders kan ik geen niet werkende app.
vinden bij app. beheer.
Wie weet waar dat aan zou kunnen liggen? Nieuwe stuurdrivers heb ik al
geinstalleerd maar bieden geen soelaas.
In app. beheer bij 'schijfstations' kan ik kiezen voor 'volumes', door de
knop invullen te kiezen worden wel netjes de gegevens van de stick ingevuld
maar als ik de verkenner start zie ik de stick daar niet staan.
Wie weet raad, alvast mijn hartelijke dank,
Marco