Top hifi in Duitsland kopen

gerard

Duitsland blijkt dus een pak goedkoper voor hifi-materiaal. Heeft iemand
adressen van winkels waar top-hifi aangeboden wordt in Duitsland

Bytemaster

"gerard" <bowm...@hotmail.com> wrote in message

> Duitsland blijkt dus een pak goedkoper voor hifi-materiaal. Heeft iemand
> adressen van winkels waar top-hifi aangeboden wordt in Duitsland

Online of echte winkels?
Aken en Keulen hebben zeer goede zaken met luisterkamers, verder heeft
MediaMarkt veel topapparatuur (maar vaak niet de benodigde hoeveelheid
kennis van zaken).
Of www.elektronika24.de

Dimitri

Robbert

In Dusseldorf heb je ook verschillende zaken met luisterzalen.
Ik heb zelf een 2-3 maanden terug gekocht bij Audio-Hifi Schmidt in
Dusseldorf. Zij hebben het zelfs bij mij thuis in Den Bosch geinstalleerd en
dat voor een prijs die 30% lager was dan hier in Nederland. Alleen al op de
B&W Nautilus 803 scheelde het mij al meer dan 1600 Euro.
Toch de moeite.

Succes,

Famoort

Chris Leicher

> [...]

>Duitsland blijkt dus een pak goedkoper voor hifi-materiaal. Heeft iemand
>adressen van winkels waar top-hifi aangeboden wordt in Duitsland

Koop een stereoplay of audio tijdschrift

patrick

er zit een mediamarkt in Nordhorn, dus bij Denekamp (oldenzaal) de grens
over....
ik weet niet welke regio u bedoelt ?

"Chris Leicher" <clei...@NOSPAMknoware.nl> wrote in message

A. Zagers