wat is dit voor vage nieuwsgroep

ColdSTone

hi, wat is dit eigenlijk voor vage nieuwgroep??
en wat voor troep kun je hier posten?

ColdSTone

Michael Melis

"ColdSTone" <ronald...@soneramail.nl> schreef in bericht

Michael Melis

> hi, wat is dit eigenlijk voor vage nieuwgroep??

geen idee..

> en wat voor troep kun je hier posten?

zo lang de andere het ook maar Interessant vinden :-)

ColdSTone

ok, dan weet ik genoeg

ColdSTone

Melleril

"ColdSTone" <ronald...@soneramail.nl> schreef in bericht
> hi, wat is dit eigenlijk voor vage nieuwgroep??

Geen idee, maar de boel blijft hier 3 weken staan, best wel prettig :-)

> en wat voor troep kun je hier posten?

Alles waar je een ander blij mee kunt maken.

gr. melleril

ColdSTone

> Geen idee, maar de boel blijft hier 3 weken staan, best wel prettig :-)

> Alles waar je een ander blij mee kunt maken.
>
> gr. melleril

aha, dat is wel handig dat 't zo lang blijft staan, bij a.b.boneless moet je
alles zo snel downloaden, en voor ik met m'n profit-abo alles binnen heb is
't alweer van de server af, dat had ik dus met die grandmix, heb je 140
files, en je moet er dus nog 10, is alles weg

ColdSTone