Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Orac vermist!!

3 views
Skip to first unread message

R@msterdam

unread,
Jan 27, 2011, 12:13:28 PM1/27/11
to
De politie Rotterdam-Rijnmond zegt 'alle opties open te houden' inzake de
verdwijning van het 9-jarige autistische jongetje
Orac uit Spijkenisse.

Het knulletje zou vanmiddag rond kwart over twaalf van school bij zijn vader
aan de Riekvoorde thuiskomen om te eten, maar dat gebeurde niet. Ook kwam
hij niet meer terug op school, waar hij om één uur zou moeten zijn.

De politie is inmiddels samen met de vader van het jongetje een zoekactie
begonnen. Aan alle politiewagens in de regio is gevraagd naar hem uit te
kijken. Ook is een sms-alert uitgegaan en is het openbaar vervoersbedrijf
RET gewaarschuwd om naar het knulletje uit te kijken.


http://www.telegraaf.nl/binnenland/8852600/__Orac_vermist__.html

0 new messages