De NON............

1 view

SB

Er sterft een non.

Zij gaat natuurlijk naar de hemel , waar ze door Sint Pieter met open armen
ontvangen wordt.

Ze krijgt er een rondleiding als een koningin.

Alles is mooi, schoon en proper maar, tot ze in een gang komen waar er een
verschrikkelijk gekrijs te horen is achter één van de deuren.

"Wat gebeurt daar in 's hemelsnaam?" vraagt de non.

"Och", zegt Sint Pieter, "daar moet je niet op letten, daar worden de
gaatjes in de rug geboord om de vleugeltjes op te hangen."

Ze gaan verder en alles is weer mooi, schoon en proper.

Tot ze weer in een gang komen met een nog verschrikkelijker gekrijs achter
één van de deuren.

"Wat is dat daar dan?", vraagt de non met de hand voor de mond om haar
verbazing en afschuw te verbergen.

"Och", zegt Sint Pieter, "niet op letten, hier boort men een gaatje in het
achterhoofd om het aureooltje op te hangen."

De non is volledig uit het lood geslagen door deze berichten.

"Hier blijf ik niet! Wat een bloederige en wrede toestand is me dat hier!
Dan ga ik veel liever naar de hel !!!"

Nu is het de beurt aan Sint Pieter om verontwaardigd te kijken en hij roept
dan ook verschrikt uit: "Maar daar gebeuren verschrikkelijke dingen !
Die wil jij niet meemaken! Daar gaan ze je zelfs verkrachten!"

"Dat is niet zo erg ", zegt de non, "DAAR heb ik al een gaatje voor".

DE Barbier

"SB" <superb...@msn.com> wrote in message
<KNIP>

samenvatting graag!

*Qua Patet Orbis*

"SB" <superb...@msn.com> schreef in bericht

Foei bamboe...................................leuk

--
* Qua Patet Orbis*

*Qua Patet Orbis*

"DE Barbier" <fuck...@lekker-weertje.com> schreef in bericht

Denk dat ze door de duivel wordt gen**kt !

DE Barbier

"*Qua Patet Orbis*" <manok62@nospam@gmail.com> wrote in message

*zucht*

muis

Hier in Holland zijn we niet Katholiek, weirdo!

*Qua Patet Orbis*

"DE Barbier" <fuck...@lekker-weertje.com> schreef in bericht

Dat komt meestal erna :)

Cleo Patra

Laat me erbuiten!!!!

--
~ Cleo~

Molly Malone

Molly Malone

Molly Malone

Molly Malone

Leo

"Molly Malone" <andribbe...@hotmail.com>

> Nee!

Zit die hond je te beffen dat je steeds Nee zegt?

Molly Malone

SB

"Leo" <Dikk...@hotmail.com> schreef in bericht

> "Molly Malone" <andribbe...@hotmail.com>

> Zit die hond je te beffen dat je steeds Nee zegt?

Mijn ervaring is dat als een vrouw NEE zegt ze JA bedoelt.

Message has been deleted

muis

"SB" <superb...@msn.com> schreef in bericht

Alsof er ooit een vrouw is geweest die d'r bek tegen jou heeft
opengetrokken!

Molly Malone

Dan ga je met de foute vrouwen om.

--