Qaafiya List - Rhyming Urdu words

Khursheed Ahmed

Nov 16, 1999, 3:00:00 AM11/16/99
Kuch din pehle hamaare ek dost ne mujh se daryaaft kiya tha ke 'kiya
Internet per koi Urdu ki Qaafiya fehrist (rhyming words list) hai?' MaiN
ne kaafi talaash kiya lekin koi ayesi fehrist meri nazar maiN na aayee.
Lehaaza, maiN ne kuch computer programs ke zariye Dinesh Prabhu ki
mashhoor Urdu-English dictionary
(http://www.cs.wisc.edu/~navin/india/urdu.dictionary) ko ulaT ker ek
qaafiyoN ki fehrist (rhyming words list) maiN tabdeel ker di.

Yeh fehrist kaafi taveel hai (1664 alfaaz). Is ki ibtedaa ke kuch alfaaz
pesh karta hoon. Agar kisi ko poori fehrist ki khuwahish ho, to aap
baraahe-meharbaani mujh se raabta qaayem kijiye aur maiN aap ko rawaana kar
dooN ga. Shaayad aap shaa'ir hazraat/khawaateen ke kaam aaye:

daf'a du'aa bad du'aa baa zebaa
rubaa adaa saudaa judaa isti'faa
khafaa jafaa wafaa be wafaa toHfaa
daghaa tanhaa aashaa tamaashaa nateejaa
baan.kaa Daakaa laa balaa matwalaa
badlaa ibtilaa maa yataamaa aatmaa
humaa raah numaa naa daanaa Thikaanaa
aashnaa naa aashnaa pasinaa Tapaknaa paraknaa
paa aaraa daaraa maah paaraa gawaaraa
yaaraa saraa maa waraa heeraa baseraa
saHraa chehraa zaahiraa chashm-o-chiraa TukRaa
aasraa dilaasaa ham taa naataa khataa
khataa yaktaa waa da'waa dawaa
hawaa siwaa taqwaa be parwaa ruswaa
fatwaa yaa Hayaa be Hayaa baRhiyaa
riyaa ziyaa dunyaa goyaa bhool bhulayyaa
taqaazaa

......... and much more!

Khursheed Ahmed (ah...@fhs.mcmaster.ca)

Steve Almas

Nov 17, 1999, 3:00:00 AM11/17/99

Mohtram Khursheed Sahib.
Apki sahoolat kay liye aik address neechay likh raha hoon.
Umeed hay apkay kam aaye ga.

http://victorian.fortunecity.com/church/260/TARZ-E-KALAM.html

aliaz...@gmail.com

May 17, 2013, 8:43:25 AM5/17/13

abzak...@gmail.com

Nov 6, 2013, 9:58:29 AM11/6/13
Aoa sir. me ny ap ki ye post hadsan dykhi hai. umeed hai ap poetry b karty hoon gy. mjy ap sy baat karni hai. agar ap intrested hain to mjy mery mail adres pay mail zaroor ki jiy ga. tnx

sarahah...@gmail.com

Jan 29, 2014, 10:43:42 AM1/29/14
sir mujhay puri list ki zaroorat hai app please mujhay day de jiye. aap ka bohat bohat shukriya.

abba...@gmail.com

Feb 23, 2014, 3:44:24 PM2/23/14
I would appreciate if you could send me the list pls.

sharafa...@gmail.com

Mar 6, 2014, 5:00:25 PM3/6/14
SIR I WANT URDU RHYMING WORD LIST AS SOON AS U CAN PROVIDE PLEASE GIVE YOUR FEEDBACK ITS URGENT

sharafa...@gmail.com

Mar 6, 2014, 5:14:17 PM3/6/14
PLEASE SIR AS URGENT AS U CAN I WANT RHYMING WORDS PLEASE

ISH...@g.clemson.edu

May 26, 2014, 8:19:34 PM5/26/14
Please can you send me the complete list of rhyming words. I will be highly thankful to you.

silentwa...@live.com

Jul 9, 2014, 3:53:37 PM7/9/14
I'd be thankful if you forward the full list to me too!
Shukriya! :D

silentwa...@live.com

Jul 9, 2014, 3:54:50 PM7/9/14
mirza...@live.com
This is my email address :)

counte...@gmail.com

Jul 28, 2014, 8:32:31 AM7/28/14
Hello Sir,

Please send me the list as well. Thanks a lot in advance.

Thanks,

moonkh...@gmail.com

Aug 10, 2014, 5:40:18 PM8/10/14
Respected Khursheed Sahib, Salaam-o Adaab,

I am in search of Urdu Rhyming words that, incidentally, you have compiled. I would sincerely appreciate if you could send me the URL or mail me at moonkh...@gmail.com.

Thanks and best regards,
Moon Khan
01 630-479-8729
Chicago

gulrai...@gmail.com

Sep 19, 2014, 2:13:23 PM9/19/14
Great Work.... No one else has on thw whole world wide web...
#Respect

Can you Please Email me the Whole List.... at my id...
gulrai...@gmail.com

shoaib...@gmail.com

Sep 28, 2014, 9:18:19 AM9/28/14
Brother salutations for ur great effort. would really appreciate if u can send me one copy as well here: dr.shoa...@gmail.com

Ashuftasar

Sep 30, 2014, 8:04:34 AM9/30/14
12 212 22 122 222 2212
daf'a Mustafa saudaa tamaashaa matwalaa Naa-aashnaa
rubaa Bad-du'aa toHfaa nateejaa Sar-ta-pa Be-aashinaa
khafaa Be-wafaa zebaa Thikaanaa Muskana Be-aasira
jafaa aatmaa aashaa Tapaknaa Itth-la-na Be-intaha
wafaa reh-numaa balaa parakh'naa Sharmana
daghaa aashnaa tanhaa pasinaa Ghabranaa
adaa ibtilaa daanaa yataamaa Ghar aana
judaa Ibtada baan.kaa gawaaraa Ghar jana
humaa maa-waraa Daakaa baseraa Parwana
khataa Ba-safa paaraa dilaasaa Deewana
hawaa Aasraa naataa taqaazaa Mastana
siwaa zaahiraa badlaa Asa-saa Tarr-pana 2
da'wa La- da'wa TukRaa Iraada Mar jana baa
Siwa Intaha dawaa Palatt-naa Dar-aana laa
Hayaa Ba-khuda ruswaa Jhapaknaa Sar-kana maa
ziyaa be Hayaa aaraa Tarrap-naa Tar-sana naa
Riyaa Be-riyaa daaraa Sarak-naa pakwana paa
Ata Khaw-bida yaaraa Behak-naa waa
Sata Mujtaba saraa Phisal-naa yaa
Jata Murtaza heeraa Sambhalna Kha
panaah Be-panaah chehraa Phudakna Jaa
dua Bad-dua saHraa Chahak-naa 2122 Aa
haya Be-haya taqwaa Lahak-naa Maa-h-paaraa Laa
khata Be-khata parwaa Masal-naa Aab-o-dana Waa
Baja Ja-baja daa'waa Machal-naa muskurana cha
Si-laa Be-wajah khaataa Dahak-naa Cheh-cha-ha-na Gaa
mila Innamaa yaktaa Uchak-naa Dil lagana
khila Faa-sila fatwaa Dharrak-naa Sabu-dana
Hila Bar-mala goyaa Chipak-naa
Milajula/Margala dunyaa Ulajh-naa
sula Ma-siwa saalaa Sanwar-naa
gila Maa-rika jaalaa Bikharnaa
wila Maa-jira paalaa Simatt-naa
pila Mun-tahaa ttaalla Tharak-naa
rida Be-rida charchaa Utarnaa
sira Be-sira Mal-baa Theherna

kamranch...@gmail.com

Nov 20, 2014, 3:12:43 AM11/20/14
Please send me the list i want it
please send me the list as soon as possible
Kamran Chattha

althaf....@gmail.com

Dec 1, 2014, 7:50:58 AM12/1/14
Assalamalaikum bhai...
mai shayari karta hu bhai mujhe baaqi qaafiya ki list hosake to send kijiyega
Message has been deleted

11dew...@gmail.com

Dec 8, 2014, 7:06:21 PM12/8/14
Can I have the full list please

Shukriya

shahryar...@gmail.com

Jan 6, 2015, 8:42:07 AM1/6/15
plz i want full urdu rhyming dictionary please

Reshma Hingorani

Jan 7, 2015, 10:57:53 AM1/7/15
ham bhi kataar mein hai aapki fehrist ki [kabhi maine bhi shuruaat ki thi magar aapki bahut behtar hai!]

ridaonedi...@gmail.com

Jan 31, 2015, 10:10:58 AM1/31/15
sir/madam can you please give me a rhyme with mon as in face in urdu

Raj Kumar

Jan 31, 2015, 5:42:15 PM1/31/15
On Saturday, January 31, 2015 at 7:10:58 AM UTC-8, ridaonedi...@gmail.com wrote:

> sir/madam, can you please give me a rhyme with mon as in face in urdu?

*** Dear Sir/Madam:

First of all, is this an honest question or a tongue-in-cheek challenge?

Secondly, I think you meant here "muNh", not "mon" --- kindly re-consider your transliteration!

Thirdly, may we have the misr'a that you have already composed in which the word "muNh" appears? Only then we'll be able to suggest what an appropriate rhyming word for it could be!

Khair-aNdesh, Raj Kumar***

Anil Kala

Feb 1, 2015, 2:34:10 AM2/1/15

> Thirdly, may we have the misr'a that you have already composed in which the word "muNh" appears? Only then we'll be able to suggest what an appropriate rhyming word for it could be!
>
> Khair-aNdesh, Raj Kumar***

It is tough........

gusse meN haiN janaab, lagna nahiN in ke muNh

Raj Kumar

Feb 1, 2015, 7:19:49 PM2/1/15
***Not that tough, Anil sahib, aap zaraa meri tajveez ko bhi to dekhiye:

Ghusse meN haiN janaab, na lagiye ga in ke muNh
hai naam in ka “Kejri”, karte haiN khuNh pe khuNh

(lafz “khuNh” se muraad hai “khauNh”, jo k AK ki mutaqil khaaNsii ka mazhar hai)! ☺

Raj Kumar***

am3...@gmail.com

Feb 8, 2015, 12:59:40 AM2/8/15
Janab Kursheed Sahab,

Salam Alaikum,

Please aap baraay meharbaani hum aap ko ap k alfazo ke fehreest rawaana kariye, is say mere ko likhny may bohot sahulat hogi.

Ma'as Salam,

Syed Ameen Quadri,

inder....@gmail.com

Mar 22, 2015, 6:27:55 AM3/22/15
Khursheed Sahab mujhe bhi yeh list mail kar deejiye

inder....@gmail.com par.

Shukriya

nanhen...@gmail.com

Mar 23, 2015, 10:01:35 AM3/23/15
Hello assalam alaikum

Janaab plz send me full list of urdu qafiya.

If there any android dictionary or book in any format available for urdu qafiya... plzz send me or send me link...

I have searched in playstore... there are a lot english rhyme app but i could not found any app for urdu rhymes(qaafiya).

Plzz help.

My email: nanhen...@gmail.com
And
ilmu...@gmail.com
Whatsapp: +91 9038216156

Thanks
With regards

afa...@gmail.com

Mar 26, 2015, 10:16:55 PM3/26/15
Assalamualaikum# subah khair, mujhe aapse guzarish hai k hame b tamam qaafiye ki fehrist chahiye... lihaza aap muje bhejkar aur ek takalluf kia karen....
Allah hafiz

dr.wq...@gmail.com

Mar 30, 2015, 4:47:52 PM3/30/15
Assalamo Alaikum. !!! Aap ki ye koshish Qabil-e-taareef hain.
Main bhi Urdu Qaafiya list ki talaash me tha jo aapke sadqe poori huwi.
Baraye meharbani puri list hume bhi bhej den. Humesha shukr guzar rahunga...
Dr. Wajhul Quamar

misam....@gmail.com

Apr 3, 2015, 9:53:14 AM4/3/15
Salaam alaikum Khursheed bhai,

Please mujhe ye list forward kar dein.

Aap ka bohot bohot shukriya,

misam
Message has been deleted
Message has been deleted

Ankit Singh

Apr 25, 2015, 12:05:47 AM4/25/15
Janaab Khursheed Sahab,
Aapki bahut meherbani hogi agar aap is qaafiye ki fehrist se mujhe bhi nawaaz dein.
ankit.pe...@gmail.com
Allah Haafiz

harisa...@gmail.com

Apr 25, 2015, 3:37:24 PM4/25/15
Sir mjhe b list mail kr drn

Anil Kala

Apr 26, 2015, 12:18:33 AM4/26/15
is thread ne "amrit" piyaa hai, it will never die....

mb9418...@gmail.com

May 8, 2015, 1:52:19 AM5/8/15
Kya aisi list ki copy mujhe ata kar paayenge. Bahut mashqoor rahunga

Mahesh Bhasin
Mob.9418044137

bari...@gmail.com

May 8, 2015, 5:03:25 PM5/8/15
Dear sir
I would be grateful to recieve the list .
Thanking you in anticipation .
My email id is
tba...@gmail.com

Regards

itia...@gmail.com

May 21, 2015, 11:45:39 AM5/21/15
khayya...@yahoo.com
i am poeter i wan a rhming words

burha...@gmail.com

Jun 2, 2015, 9:06:34 AM6/2/15
appreciate ur effort...
im jst seeking for that..
could u plz snd me complete list of qafiya...

virtu...@gmail.com

Jun 11, 2015, 11:46:29 PM6/11/15
janaab ferhist virtu...@yahoo.com par bhi bhej dijiye, banda shukrguzaar rahega

raaz

visriv...@gmail.com

Jun 20, 2015, 10:55:46 PM6/20/15
Khursheed Bhai, namaste. Mujhe urdu se mohabbat hai. Hum aapke taa zindagi shukraguzar rahenge agar aap hamen qaafiya ki fehrist mayassar karaate hain- Vivek

zafarj...@gmail.com

Jun 27, 2015, 3:36:57 AM6/27/15
kindly send me complete list of rhyming words of urdu shairy.i will be thankful

vij...@gmail.com

Jun 27, 2015, 6:59:58 AM6/27/15
I don't know whether Khurshid sahib is responding to these requests individually but I will guess not. In which case, this seems to have become a chain letter. I doubt very much even if Khurshid sahib himself can stop it.

Anil Kala

Jun 27, 2015, 10:24:54 AM6/27/15
On Saturday, June 27, 2015 at 4:29:58 PM UTC+5:30, vij...@gmail.com wrote:
> I don't know whether Khurshid sahib is responding to these requests individually but I will guess not. In which case, this seems to have become a chain letter. I doubt very much even if Khurshid sahib himself can stop it.

One of my colorful uncles (ek muddat huii Khuda ko pyaare ho gaye) once visited me in Bombay (It was Bombay then). He was shauqeen of playing "flash" a game of cards with stakes. So I took him to one of my bohemian friends in Reserve Bank of India colony. My friend readily organized the game at his flat the next day. My uncle played for a few hours lost some cash then walked away. Three days later I met my friend who complained, 'Yaar tere chaacha to chale gaye ye khel to baNd hi nahiiN ho raha hai, ek jaataa hai do aur aa jaate haiN."

vij...@gmail.com

Jun 27, 2015, 5:27:09 PM6/27/15
In my college hostel, there was always a game of flash going in my neighbour's room. The characters will change but the game virtually never stopped.

kkpat...@gmail.com

Sep 7, 2015, 3:27:36 AM9/7/15
Please send on kkpat...@gmail.com

vij...@gmail.com

Sep 7, 2015, 5:48:07 AM9/7/15
On Monday, 7 September 2015 08:27:36 UTC+1, kkpat...@gmail.com wrote:
> Please send on kkpat...@gmail.com

is laRii ke sabhii musaafiroN se arz hai ki:

gul karo sham'eN, baRhaa do mai-o-miina-o-ayaaG
apne be'Khwaab kiwaaRoN ko muqaffal kar lo
ab yahaaN koii nahiiN, koiii nahiiN aaey gaa!!

Anil Kala

Sep 8, 2015, 9:42:03 AM9/8/15

> is laRii ke sabhii musaafiroN se arz hai ki:
>
> gul karo sham'eN, baRhaa do mai-o-miina-o-ayaaG
> apne be'Khwaab kiwaaRoN ko muqaffal kar lo
> ab yahaaN koii nahiiN, koiii nahiiN aaey gaa!!

[A few words in proper English fools google so aligns text left to right]

Vijay saahib,

jo musafir yahaan aate haiN
iiNt ki Khwaahish rakhte
bane makaan ki nahiiN
chillar chaahate haiN rupayya nahiiN
lamhe chaahate haiN baras nahiiNl
pencileN chaahate haiN tasveer nahiiN

inhe kaun samjhaaye
iiNTeN ikaTTHaa karne se
makaan nahiiN banega
pahle ek naqshaa to zehn meN ho
phir iiNT na bhi mile
paTTharon se makaan ban jaayega
aalishaan na ho, Khuubsoorat to hoga
penciloN se tasveer nahiiN banati
imagination ho
to charcoal se bhi ban jaayegi

aadaab arz hai

sheera...@gmail.com

Oct 16, 2015, 4:37:10 PM10/16/15
Khursheed bhaijan, aapki jitni tareef ki jaaye utni kam ha, please bhaijan muje bhi yeh list bheg digia,ghazal, ka, writing meter aap bhej de to maza aa jayaga ,mail I'd, Sheera...@gmail.com,Mobile no 08959405401.Bahut bahut shukria.

brmad...@gmail.com

Dec 24, 2015, 2:40:19 AM12/24/15
On Saturday, October 17, 2015 at 2:07:10 AM UTC+5:30, sheera...@gmail.com wrote:
> Khursheed bhaijan, aapki jitni tareef ki jaaye utni kam ha, please bhaijan muje bhi yeh list bheg digia,ghazal, ka, writing meter aap bhej de to maza aa jayaga ,mail I'd, Sheera...@gmail.com,Mobile no 08959405401.Bahut bahut shukria.

Kindly send complete list of Urdu words in urdu script at the ADD: brmad...@gmail.com
Iknow Jnaab Khursheed Sahib, it is a tall order but if you can comply with this request, I shall be very grateful
b r madan

joshias...@gmail.com

Jan 5, 2016, 10:50:04 AM1/5/16
joshias...@gmail.com
plzz send me this list i really need it
thank you
for hindi / urdu poems written by me follow the link
ashuhindipoems.blogspot.in

neil...@gmail.com

Jan 27, 2016, 4:20:44 AM1/27/16
Hellow, Please email me the stuff at neil...@gmail.com I will very thankful. Also follow me on facebook for poetry of your interest. Thanks
https://www.facebook.com/neili.khan

realk...@gmail.com

Feb 11, 2016, 5:30:01 AM2/11/16
I need it right now.
Kindly send me it as soon as possible.

asifna...@gmail.com

Feb 13, 2016, 1:21:01 PM2/13/16
I also need this. please send me
03156842884

Asad

Feb 14, 2016, 3:08:59 AM2/14/16
All those wanting to have list should first learn it properly. Qafia is the last thing learn/have.

Waise bhi qaafia ki list men se dhoond dhoond kar baandhna bhi kya shairi hui?

um.a...@gmail.com

Mar 23, 2016, 1:55:12 PM3/23/16
Muaziz o Mohtasaham Khursheed sahab!

Baad az Salaam o Adaab! Guzarish hy ke Barah.e. Karam mazkoorah mukammal fehrst arsaal farma kar mamnoon farmaiye,

Email: um.a...@gmail.com
Shukria

shiven...@gmail.com

Apr 12, 2016, 10:58:49 AM4/12/16
plz send the complete list thanks

gothic....@gmail.com

May 14, 2016, 1:13:53 PM5/14/16
Aoa email mein please i'll be very thankful to you

shama...@gmail.com

Jun 5, 2016, 11:58:03 PM6/5/16
Hi , I found it quite workable and it's a pleasure you fomulate your own may I have it complete sir. Thank u stay blessed

munz...@gmail.com

Jul 7, 2016, 8:32:59 PM7/7/16
assalamualaykum

Its so great that you compiled a list.. Can i have the qaafiya list as well? My email id is munz...@gmail.com

Shukriya

saksa...@gmail.com

Jul 19, 2016, 10:46:24 AM7/19/16
Salam, can you please email me the full list. You can send it to Saksafridi at gmail dotcom

Thanks

Naseer

Jul 20, 2016, 7:06:36 PM7/20/16
On Tuesday, 19 July 2016 15:46:24 UTC+1, saksa...@gmail.com wrote:
> Salam, can you please email me the full list. You can send it to Saksafridi at gmail dotcom
>
> Thanks

Would anyone be kind enough to say if they have received this elusive list from janaab-i-Khursheed Ahmed. And if they have, would they be kind enough to tell us how much they have progressed in the art and craft of poetry with the help of this wonderful list.

Thanking you in advance.

Naseer

soniaj...@gmail.com

Aug 2, 2016, 12:11:26 PM8/2/16
Hyy salam muj aik lecture chahye taa nee mil raha plz muj help kr dyy

soniaj...@gmail.com

Aug 2, 2016, 12:13:49 PM8/2/16
Salam

m.a.so...@gmail.com

Aug 5, 2016, 6:28:38 PM8/5/16
salaam

kia aap ye mukammal fehrist hame bhej sakte hian ..
Bari nawazish hogi ...

sariq...@gmail.com

Aug 18, 2016, 6:31:39 AM8/18/16

hello sir
this is a nice attepmt fro making learn the please update your site

vinay.k...@gmail.com

Sep 3, 2016, 2:09:19 AM9/3/16
Sir thank you for creating a list of kaafiya... please send it to me as well...

srsh...@gmail.com

Sep 10, 2016, 10:33:37 AM9/10/16
Sir, Please accept my token of appreciation for your much needed work. I would be really grateful if you be kind enough to send me the list as well.
Thank you so much
Rajesh Sharma

sonud...@gmail.com

Sep 10, 2016, 12:42:43 PM9/10/16
Sir aapko bahut bahut shukriya is kaam ke liye..please hame poorey Urdu rhyming ki list bhejne ki kreepa kare.please sir

sonud...@gmail.com

Sep 10, 2016, 12:47:45 PM9/10/16
Sir pealeae mukkamal qaafiya list bhejne ki kreepa Kare..

srsh...@gmail.com

Sep 11, 2016, 8:31:13 AM9/11/16
Hello Reshma Ji,
Have you received the fehrist by Ahmed Khussheed sir or anyone else you know who has received it?...

farah...@googlemail.com

Oct 8, 2016, 6:51:03 PM10/8/16
It really depends on whether one treats poetry as an exercise or the voice of the soul.

bas...@gmail.com

Oct 9, 2016, 5:33:00 AM10/9/16
sir

please send me the complete list of kaafia words.

my email

bas...@gmail.com

madotr...@gmail.com

Oct 10, 2016, 6:24:28 AM10/10/16
Sir .. i need rhyming words..

saurav...@gmail.com

Oct 23, 2016, 4:21:26 PM10/23/16
Aapka bahut bahut shukriya.
Mai ek naujawan shayar hu... mai urdu k kaafiyo ki talash me hu hu. mai aapse darkhwaast krta hu ki aap mujhe puri kaafiyo ki fehrist bheje. iske liye mai aapka shukrguzar rahunga.

Raj Kumar

Oct 26, 2016, 4:58:01 PM10/26/16
On Sunday, October 23, 2016 at 1:21:26 PM UTC-7, saurav...@gmail.com wrote:

> Aapka bahut bahut shukriya.

> Mai ek naujawan shayar hu... mai urdu k kaafiyo ki talash me hu hu. mai aapse darkhwaast krta hu ki aap > mujhe puri kaafiyo ki fehrist bheje. iske liye mai aapka shukrguzar rahunga.

***janaab Saurav sahib:

hamaare azeez dost, Khursheed sahib, idhar kam kam hi aate haiN, albatta maiN aap ki madad ke liye Haazir huuN --- ba-shart-e-k aap is forum par apni us rachnaa ke do-chaar misr’e likh bhejeN, jis rachnaa ke liye aap ko yeh “qaafiyoN ki fahrist” darkaar hai!

azeez-e-man, aap note kareN k jis fahrist ki aap ko maaNg hai, us fahrist se faa’ida uThaanaa shaa’id aap ke bas meN na ho!

maslan, vahaaN aap yeh qaafiye darj huye dekheN ge --- heeraa, baseraa, gawaaraa, saHraa, aasraa, etc.

agarche yeh sabhii alfaaz “raa” par Khatm hote haiN, phir bhi kisi Khaas rachnaa meN in meN se aek-aadh qaafiya hi ‘fit’ ho sake gaa; in meN se beshtar qaafiye ‘fit’ naheeN ho sakeN ge!

ab aap kaheN ge k “aisa kiyuuN”?

is liye k qaafiye ki ‘choice’ aap ki rachnaa ki baHr par bhi munHasir hai --- jaisa k kuchh dinoN pehle Asad sahib ne bhi is taraf ishaara kiyaa thaa!

nateejatan, aap se (aur deegar wannabe shaa’iroN) se arz hai k, Khursheed sahib ki is mukammal list ki maaNg karne se pehle, aap apni kisi rachnaa ke chaNd misr’e yahaaN post kareN, taa-k ham aap ko us rachnaa meN fit hone vaale qaafiyoN se aagaah kar sakeN!

By implication, if you don’t have any rachnaa in progress, then you better refrain from asking for this list!

aap ka shubh-chintak, Raj Kumar***

sehaa...@gmail.com

Dec 15, 2016, 12:46:11 PM12/15/16
please mail it to me i will be thankful. sehaa...@gmail.com

toobas...@gmail.com

Dec 25, 2016, 5:18:18 AM12/25/16
Plz Mjy intezar ka qafiya bta dyn

azhars...@gmail.com

Dec 27, 2016, 5:55:24 AM12/27/16
I would appreciate if you could send me the list pls.

-Azhar

azhars...@gmail.com

Dec 27, 2016, 5:57:52 AM12/27/16
My email is azhars...@gmail.com .kindly send me this soon.

mohamm...@gmail.com

Dec 30, 2016, 3:30:02 PM12/30/16
Why not just make it available online? Anyway, can you please send to mohamm...@gmail.com this will be very helpful thanks!

shamoo...@gmail.com

Jan 16, 2017, 1:33:23 AM1/16/17
Ishall be grateful if you can provide me in whatever form you wish.A im graduating my self to become a shaer i m in dieing need for this.
My vocabulary in urdu shayari is weak as my mother toungue is gujrati.
Please oblige.

apna....@gmail.com

Feb 3, 2017, 12:09:02 PM2/3/17
Aslam o Alikum sir sub say phalay app ke is kosish ke daad paish karta hun kay app nay internet pay hun ya taweel kaam mukamal kia or app ka shukaria add karta hun..
Bray maharbani mughy ya mukamal farahist maray email pay send kar degiay app ka bhoot shukaria

sha...@gmail.com

Apr 3, 2017, 9:56:23 PM4/3/17
Janaab mohtaram Khursheed Sb.
Assalaam-o-Alaikum

barah-e-meherbaani mukammal fehrist irsaal farma dijiey. Buhut shukur gurzaar rahoonga.

Shakeel Ahmed

virtu...@gmail.com

Apr 5, 2017, 10:53:13 PM4/5/17
ya zubaan ka kafiya mila do huzoor
ya ferhist ka mazaa dila do huzoor
hum bhi kuchh bayaan kar lein
itna sa to ik jaam pila do huzoor

mujhe ferhist hi bhej dijiye, aapka shukraguzar rahunga
vineet raj - virtu...@yahoo.com

sarah...@gmail.com

Apr 5, 2017, 11:34:51 PM4/5/17
send it to me plz

sarahmad295 at the rt gmail.com

malik....@gmail.com

Apr 15, 2017, 12:22:38 PM4/15/17
bhaijaan....
Plz krdo mera bi kaam
ki ho mera bi thoda sa naam
maa kasam kbi na bhoolenge aap ka ehsaan
jb tak hai jaan
email id:malik....@gmail.com

ankurpa...@gmail.com

Apr 21, 2017, 2:29:52 AM4/21/17
Sir..
Mera naam Ankur hai..
Aap jo bhi naye lekhkon ke liye kar rahe hai wo kaabile taarif hai.. Aapka bahut bahut shukriya.
Mai Hindi gaane likhne ka shauk rakhta hu aur mujhe unme urdu alfaaz milana bahut pasand hai. Agar aap mujhe ye fehrisht bhej de to bahut madad milegi aur aapka shukra guzaar rahunga..

Dhanyawaad..
Ankur Pareek
ankurpa...@gmail.com

pinkpea...@gmail.com

Apr 22, 2017, 3:40:50 AM4/22/17
Plz semd me alist too thanks

asif...@gmail.com

May 3, 2017, 4:51:27 PM5/3/17
looks like the original poster disappeared from the face of the earth after posting this interesting idea (about . I also have a strong programming background and what the OP is suggesting is very simply to do indeed. I intend to do what he has suggested and I will post a link for anyone to see it. Give me a week worth of time.

Thanks,

fariy...@gmail.com

May 12, 2017, 4:53:49 AM5/12/17
I need it

naus...@gmail.com

May 17, 2017, 2:35:27 PM5/17/17
Im also in need of all kafiaa list..... Kindly send me if u can
I will be highly obliged
Thanku
naus...@gmail.com

drami...@gmail.com

May 23, 2017, 11:28:30 PM5/23/17
Bhai jaan
Muje aap Rhyming words ki puri list bhejie ....drami...@gmail.com par

Bohot shukriya

jain...@gmail.com

May 28, 2017, 11:14:59 AM5/28/17
Thank you for the hard work you have put into this effort. Please send me this list as well, Khurshidji. Bahut shukriyaa!

hunai...@gmail.com

May 30, 2017, 7:48:15 AM5/30/17
Please send me the list

abbasja...@gmail.com

Jun 3, 2017, 3:56:06 AM6/3/17
Plz provide me too abbasja...@gmail.com

kritikh...@gmail.com

Jun 6, 2017, 2:53:39 AM6/6/17
Ahmed Sahab,

Puri fehrist bhej dijiye. kritikh...@gmail.com par.

aish...@aishwaryamajmudar.com

Jun 22, 2017, 1:03:57 AM6/22/17
Hi! Anything that can rhyme with the word 'Qaayam" ?
It is loading more messages.