Audio Archives of Lutfullah Khan

Naseer

Jun 7, 2021, 12:48:04 PM6/7/21
dostaan-i-giraamii aadaab

is daur meN world-wide-web (www) ya3nii "jag-jakaR-jaal" (jjj) par kam-o-besh har aadamii kii dast-ras hai aur is ke tavassut se har qism kii ma3luumaat aap kii uNgliyoN tale hai. aap ko shaayad ma3luum ho yaa nah ho lekin Lutfullah Khan marHuum ek aisii shaxsiyyat haiN jinhoN ne mausiiqii aur adab kii dunyaa kii naam-var hastiyoN kii saut-bandii kar ke ham sab par bahut iHsaan kiyaa hai. yih tamaam video, Youtube par dast-yaab haiN.

Lutfullah Khan (1916-2012) Madras meN paidaa hu'e. kuchh vaqt Hyderabad aur Bomaby meN guzaraa aur October 1947 meN Karachi, Pakistan aa base. yuuN to vuh ek jaane maane nasr-nigaar haiN lekin un kii asl shuhrat in "Audio Archives" kii vajh se hai.

https://en.wikipedia.org/wiki/Lutfullah_Khan

agar aap Youtube par "Audio Archives of Lutfullah Khan" type kareN to aap ko be-shumaar videos nazar aa'eN ge. aap apnii pasandiidah shaxsiyyat ko DhuuND kar us kii aavaaz/interview sun sakte haiN.

maHfil-i-ALUP meN chaar buzurg daanish-var/shaa3ir haiN jin ke liye, iHtiraam-an, maiN chand rabt yahaaN chaspaaN kar rahaa huuN.

Afzal Khan in dinoN 3aliil haiN. ham sab kii du3aa hai kih vuh jald siHat-yaab ho jaa'eN. mujhe un ke pasandiidah shaa3ir kaa to pataa nahiiN lekin chuuNkih unheN Paak-o-Hind kii filmii dunyaa se xusuusii raGhbat hai, un ke liye Ahmed Rushidi kii interview Haazir hai.

https://www.youtube.com/watch?v=-E2DW3lLem0&ab_channel=KhursheedAbdullahKhursheedAbdullah (Ahmed Rushdi)

Raj Kumar SaaHib ke liye, surprise surprise, Firaq Gorakhpuri, haiN, although at the top of his list are Mir and Ghalib, whose voice recordings we don't possess, unfortunately!:-)

"meri doosri saf mein Firaq, Jigar aur Iqbal hain. main ne Sauda aur Momin ko ziyaada parha naheen, haalaan-ke un ke beshtar ashaar main aksar quote karta hoon. in ke baad, Huzoor, aate hain Fani, Asghar, Hasrat aur Faiz. Aur, Khuda jhoot na bulwaaye, main to barhi der se matwaala hoon Maulana Haali ka."

https://www.youtube.com/watch?v=FGcEedKAT80&ab_channel=InaamNadeemInaamNadeem (Firaq Gorakhpuri)

Jamil Ahmad SaaHib, his favourite poet is Ghalib. As indicated earlier, no voice recording available!:-)

"In the second tier will be Faiz, Firaq and Sauda, followed by Aatish, Asghar
Gondavi, Iqbal, Momin, Mir Taqi Mir, Jigar among others."

https://www.youtube.com/watch?v=DgJYElvvBEs&list=PLCe6AjM1Q0LNzKcZyLMyz-lhwhTstZ1nQ&ab_channel=PakBroadCorPakBroadCor (Faiz Ahmed Faiz)

Sarwar A. Raz SaaHib ke pasandiidah shaa3ir Mir, Ghalib aur Iqbal haiN. is ke ba3d mujhe 3ilm nahiiN. mumkin hai unheN Jigar Moradabadi kaa kalaam pasand ho.

https://www.youtube.com/watch?v=aiI_0Lw91dA&ab_channel=KhursheedAbdullahKhursheedAbdullah (Jigar Moradabadi)

maiN in dinoN "violin" kii mausiiqii meN Gharq huuN... jan aap Ustaad Ra'ees Ahmed Khan ke haath kaa kamaal dekheN ge to aap bhii masHuur ho jaa'eN ge!

https://www.youtube.com/watch?v=E9a6QlXyOJw (sadaa huuN apne pyaar kii)

https://www.youtube.com/watch?v=7K1warcjR9M&ab_channel=DAAC-DhanArtsandCultureDAAC-DhanArtsandCulture (kahiiN diip jale)

Naseer

Raj Kumar

Jun 25, 2021, 8:48:54 PM6/25/21
***janaab Naseer sahib:

This post of yours has been around for some time but somehow it hasn't generated much enthusiasm among fellow ALUPers. I don't know why --- or maybe I do!

I have looked into this mammoth collection of audios by janaab Lutfullah Khan and was highly impressed --- in fact, overwhelmed --- by its sheer size. In fact, I couldn't decide which audio to hear and which not. Finally, I decided to go for two audios from the short list you had provided, the ones on Jigar and Firaq. I am sorry to say that, good as they were, I didn't find any of them inspiring enough.

Later on, I reflected on this experience of mine and figured out that a possible reason for my disappointment was that, even though I was listening to videos, I was all the time hoping that there might be a video part to them. Since I had already seen some pretty good videos on these and some other poets, I found audios somewhat drab and dreary. Maybe, some other friends also had the same experience as mine.

Nonetheless, I am thankful to you for introducing us to this remarkable treasure-trove of Lutfullah sahib!

Raj Kumar***

Raj Kumar

Jun 25, 2021, 8:55:55 PM6/25/21
###In the third paragraph above, I said ------ "even though I was listening to videos".