March or die

juust

Of wij zouden moeten meedoen aan die oorlog ?

Dat is niet zozeer mijn beslissing, de Ding zagen
er niks in.

Normaal is het de _k-aleym 'als deiteiten' kliek
de onreine bezeten zonde-dienaren tegen de
_aleym gemeenschap,
dan gaan die kaffers zo hard mogen tegen _ALP
in voor hun _(achterwaarts)PLA-autoriteit-waan

En nu gaan ze elkaar straks te lijf om uit te vech-
ten wie de Grote Autoriteit is dus ja, als dat zou
gebeuren : parasolletje, tuinstoeltje, kistje bier,
toetertjes toet toet ! aanmoedigen !

Ik zei in 2001 bij de hnvk-'phoenix' rite tegen
de yankees 'verwerp je geboorte recht' niet (_bkr)
en die golems kozen 132-brk-'wij willen eeuwige
oorlog',
je doet maar,
het zal ons verder een rotzorg wezen.

132-/achterwaarts 34.21/ = har-adum-'dom, doem'
de AntiChrist Yaldabaoth de Demiurge, hun Nep-
Schepper 'Here God, Lard Gawd' _gotm-ild-budd,
ook wel "Gawtam de Boeddha"

Gewoon een van de zovele _k-aleym-'als deiteiten'

Dan gaan hun verdoemde zieltjes voor eeuwig
naar de Bodemloze Put. Het is een vrije wereld,
iedereen maakt zijn keuzes, en dat bepaalt je
uiteindelijke lot.

https://www.youtube.com/watch?v=xgQw3s2b-6E
motorhead ~ march or die