'goed' is niet 'correct' in het oordeel van de zielen

juust

Over de biker figuren : dat valt allemaal nog best mee.

_Aleym zeiden "als de kaffers van _Samael _vergif wilen, gewoon geven"
dus dat de Hells Angels en zo wat bijverdienen met die hoerenzonen vergif verkopen, dat is geen zonde

Je kunt janken dat het niet 'goed' is, de term 'goed-gut-good' is voor de mensen die door _gutm-ild-budd-'herr gott de goede boeddha', de AntiChrist, bezeten zijn. Wij noemen hun soort 'kaffers'

Het is eigen aan de ziel om /no-good-at-all te zijn, alles-behalve-'goed', zielen hebben een hekel aan de AntiChrist, God-de-Goede-Boeddha. Ik had ook als bijnaam Juust Fout. Omdat ik een tyfushekel aan 'goed' had en nog meer aan 'god je goede vader'.

Zielen hebben de neurale term /tub ('top, tobben') voor 'correct, normaal, okay'. Als wij ons afvragen wat we zelf correct vinden, zitten we wat te 'tobben'

En Hells Angels zijn doorgaans ook 'no good at all', maar vaak niet direct kwaadaardig. Ik vind Captain Henk wel een mooi figuur. Tikje crimineel af en toe :) en ze hebben schijt aan de _PLA-autoriteiten-en-politie en zo, dat hebben wij ook.

Ik ben opgegroeid in een fabrieksbuurt, en de meeste jongens hadden op hun 18de al 2 A4'tjes straffen-detenties-en-veroordelingen en dat waren vroeger mijn buurjongens, dus ja... ik had nooit problemen met die jongens.

We hadden zo een familie naast ons, dat waren van die wanna-be's, wanhopige kneuzen, daar had ik wel vaker ruzie mee. Wat een pisnichten waren dat zeg, maar die kwamen ook niet uit onze buurt.

Ik zelf zal niet snel de wet breken, ik zie er geen noodzaak of reden toe.

Ik zal zelf liever zielsriten doen, passage riten met de germaanse jeugd, ere riten met de 'waardige zoons', redemptie werk, kids uit bifurcaties ('bezetenheid' (schizofrenie)) halen, voorspraak plegen voor gehandicapte kids.

Dat is mijn idee van /tub, correct.

Zoals ik eerder aangaf de antichrist-merkab is een schizofrenie die een approximatie pleegt op de onderdrukte ziel, en dan gaan ze zich volgens een fictief 'goed'-standaard proberen te gedragen, maar dat komt dus zeker niet uit de intentie van de ziel, en vaak gedragen ze zichzelf helemaal niet zo geweldig (want ze aanbidden en dienen de AntiChrist, bijvoorbeeld, en doen niks dan liegen en huichelen en zelfvervalsing) maar ze hebben vooral voor andere mensen de 'goed-gedrag' standaard.

'goed' is dus doorgaans niet wat de zielen correct vinden, integendeel. En als je als mens schijt hebt aan 'goed gedrag' en de _PLA-autoriteiten, dan kan ik het verder prima met je vinden. Als er zo een stoet Hells Angels en zo over straat rijden, dan groet je elkaar even, dat is een respectie kwestie.

En jongen, uiteindelijk wordt je pas na de dood aan de Poort op je werken geoordeeld. En die /goede-vader kliek en de _pla-politie-en-autoriteiten die ontlopen hun straf echt niet, de collaborerende gespleten liegende hoeren van Shaytan en Yaldabaoth.

Het zijn nog altijd _Aleym die jullie zullen oordelen.