Fuck de 'Autoriteiten'

juust

Een maat van me kwam vorige maand langs en ik had in een tab nog een website staan waar ik aan werkte, en die gozer gaat dat zitten lezen, die site is volledig anoniem en dat heeft een reden. Dat is (als je snapt wat er staat) tamelijk explosief materiaal, mensen zijn om minder vermoord.

De waarheid over de 'geest van satan',
die ('achterwaarts')-NM (Naam) programmering
(de geincarneerde ziel verblijft (mana)mn aan _mn-woord)
die door de "Autoriteiten" in het Westen is doorgevoerd,
de mind control programmering van het 'Huis van Satan',
'bezetenheid', en hoe je daar weer uit komt.

Die site staat inmiddels voor zijn belangrijkste zoekterm op #10 in Nederland, op de eerste pagina.

Ik heb destijds Wordpress, webmastering en SEO geleerd zodat ik voor een habbekrats ongecensureerd (want de overheid en de media gaan dat nooit publiceren) onze blik op die zaak kan geven.

En als jij zo een Satanistenhoer bent, dan vind je dat onzin en niks en zo, maar er zijn ook andere mensen dan jij.

Niet iedereen is hetzelfde, Judas.

Wij mogen ook gewoon onze mening geven, toch, dan hoef je toch niet ons te gaan stalken, en bedreigen en intimideren en zo ? Of doen alsof wij gek zijn terwijl jij overduidelijk /bezeten bent, jouw mening is nogal gekleurd.

En door de magische werking van de eeuwige onsterfelijke zielen gaan de juiste mensen die website vanzelf vinden, hoef ik helemaal niks voor te doen, alleen zorgen dat die op de voorpagina staat, dan hoeven ze zich niet helemaal de tering te zoeken.

En dat gezanik van de 'autoriteiten',
zoals (iemand) destijds al zei
'jij kunt geen autoriteit over mij hebben'

Meneer _ALP is de baas
en niet die 'achterwaarts'-PLA-autoriteit
(voor wie oud hebreeuws kent,
die taal is deels afgeleid van de 'pure taal' van Ad'm)

Als je de kernbegrippen van de ziel in de pure taal kent, dan snap je Gospel ook een stuk beter. Gospel is grotendeels een vrij logisch stuk.

De geincarneerde zielen verblijven allemaal aan _ALP,
maar als het karkas zo 'achterwaarts'-nm getraind is,
dan gaan ze ofwel _PLA autoriteit nastreven en claimen
of ze worden heel gehoorzaam-aan-de-PLA_autoriteiten

https://www.youtube.com/watch?v=QRO3WKXoZrA
Destruction ~ Fuck the USA