Bestrafe Mich

juust

Ik weet het niet,
hondekop,
een van de Germaanse dames zei dat 'Apocalyps' pas over 6000 jaar op de agenda stond.

Die _hva-atnh-'jehova adenai' cult waren bezig 'alle voortekenen van de Apocalyps in vervulling te doen gaan', en ja, die zijn nou eenmaal gek.

De tempeliers-cult op hun beurt zaten voor zover ik weet met hun poten aan de kristal-arrays van het centraal 'ordenend principe', en dat was ook in Apocalyps voorspeld dat de AntiChrist zou proberen 'de tijden' (al asr) te wijzigen. Dat hebben we ook even verholpen.

En dat zijn dingen die voorspeld waren in verband met Apocalyps, maar we hebben elke 500 jaar een einde-en-begin cyclus. Dus of we nou wel of niet midden in de Apocalyps zitten, geen idee, en ik wil het ook niet weten ook.

Ik dien gewoon de zielsgroep en het Germaans Huis en trek me verder nergens een zak van aan. Dat vinden sommige mensen heel irritant dat ik me niks van ze aantrek. Sukkels.

Kijk dodo,
26-12-2004 dag360 was nog niet eens 1% van mijn volle slagkracht,
dat was een tegenaanval op de agressieve 'Devas' en mede een correctie op de aardas, dat was nodig vanwege die aktie van de Tempeliers.

Als de (echte) Almachtige dat zou willen, kan ik deze hele wereld in een klap uitvagen of een continent als Noord Amerika van de kaart vegen. Maar uit mezelf kan ik dat dus niet, ik kan geen deuk in een pak boter schoppen normaliter.

Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat de werkelijke Almachtige de wereld wil vernietigen, anders was het al lang gebeurd. Die macht hebben (wij), maar wij zijn geen moorddadige maniakken en zijn er niet op uit om de mensheid te overheersen-en-onderwerpen, dat zou sowieso tegen de wil van de onsterfelijke zielen zijn. Dan zou geen mens ooit werkelijk vrij zijn.

Dat zijn doorgaans de Gevallen Boodschappers (Devas-Deus) en de Demiurge (Yaldabaoth, Gawtama-Gott) die dat willen, de mensheid onderwerpen-en-domineren.

En grote delen van jullie ras vinden dat kennelijk wel prettig om 'gedomineerd' te worden, het is net een grote SM-show op aarde met allemaal kwaaie freaks in Jurken die de hele mensheid willen 'onderwerpen' aan hun _k-aleym-'als-machten, als-deiteiten'.

https://www.youtube.com/watch?v=OkqmyTYyDz0
Rammstein ~ Bestrafe Mich