Een jongen van 15

Mr. Mistery

Wanna have fun? click on:
http://www.xs4all.nl/~npjdjong/index.html

Een jongen van 15 mag van zijn vader op zeker feestje alcohol drinken. Dat
doet hij. Als hij wakker wordt zit hij onder de blauwe plekken, maar hij kan
zich niets herinneren. Hij vraagt: "Papa, heb jij mij vannacht afgerost?"
Antwoordt vader: "Mijn zoon! Als jij om half vier in de ochtend aan de
deurbel hangt, best. Als je dan meteen naar de badkamer rent en in het bad
kotst, best. Als je mij voor pooier uitmaakt, best. Als je je moeder voor
frigide uitmaakt, voor d�ze keer. Maar als je dan in de huiskamer op het
tapijt schijt, pepsels (zoutse stengels) in je drol prikt, en tegen mij
zegt: Ouwe, de egel woont nu hier!' - dan ga je te ver!!!"

Mr. Mistery.

Wanna have fun? click on:
http://www.xs4all.nl/~npjdjong/index.html

Larie & Wiesje

On Thu, 13 Jan 2011 11:55:51 +0100, "Mr. Mistery"
<nietm...@chello.nl> wrote:

> [...]
>tapijt schijt, pepsels (zoutse stengels) in je drol prikt, en tegen mij
>zegt: Ouwe, de egel woont nu hier!' - dan ga je te ver!!!"

Ik vind het een eer als je grappen uit mijn berichten in je bestand
opneemt en herplaatst.
Maar haal dan wel eerst de spelfouten eruit ("zoutSe stengels"). :-)

--
Larie

Nee, de grap zelf was niet van mij.

atoom

Ik hep nu nooid die spel vauten er uit gehaalt zo goet waren ze verstopt.

Paul Vandermaessen

Larie & Wiesje wrote:

> [...]
> opneemt en herplaatst.
> Maar haal dan wel eerst de spelfouten eruit ("zoutSe stengels"). :-)

Dan is het dus ook niet OT toch?