Meer onzinnige zinnen....

Mr. Mistery

Wanna have fun? click on:
http://www.xs4all.nl/~npjdjong/index.html

Schilderijen en ruzie kan men het beste van een afstandje bekijken.

De kortste weg tussen twee punten is een neerwaartse spiraal.

Ervaring doet onze wijsheid toenemen, maar onze fouten niet afnemen.

De juiste basis voor het huwelijk is een wederzijds misverstand.

Om te weten waar iets is, moet je het gevonden hebben.

Er is een lijst met alle mensen die slimmer zijn dan jij en het heet een
telefoonboek.

Sproeten? Dat zijn de verroeste uiteinden van mijn stalen zenuwen.

Sperma is net geld; het vliegt zo je zak uit!

Ik ben niet dom, ik kan gewoon heel goed acteren!